فرهنگ و هنر

استاندار فارس: در جنگ رسانه‌ای راهی جز استفاده هوشمندانه از فناوری رسانه نیست

به گزارش خبرنگار کا 118، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز  چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب سال ها بر موارد متعددی از جهاد اقتصادی تاکید دارند اما امروز جهاد رسانه‌ای در برخی موارد از جهاد اقتصادی هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

ایمانیه، با اشاره به صدور فرمان جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب در سال گذشته گفت: یکی از ملزومات اجرای این فرمان، تامین و آماده سازی زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری است.

استاندار فارس بیان کرد: ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی ثابت کردند که حاضر هستند از جان و آبروی خود در دفاع از ارزش ها بگذارد. شهدای ما امروز زنده و ناظر ما هستند و ما وظیفه داریم در جهت جهاد تبیین واقعیت ها و بصیرت افزایی گام برداریم.

وی اظهار داشت: جوان ما ممکن است که گرفتار برخی دام ها شود و گناهی هم نکرده و این وظیفه ما است که به خوبی و روشنی تبیین کنیم که طی سال های گذشته در این کشور چه گذشته و چه افتخاراتی کسب شده است.یکی از موفقیت ها کشور و انقلاب پیشرفت های چشمگیر در عرصه دفاع نظامی با مدیریت رهبر معظم انقلاب است که حتی دشمن هم به این پیشرفت ها اعتراف کرد.

ایمانیه، از جانبازان و پیشکسوتان و خانواده آنها و همچنین خانواده معظم شهدا خواست که به شکل جدی تر در میدان جنگ رسانه‌ای کمک کنند. اندوخته و تجربه شما وقتی با نیت های الهی تجمیع می شود هم می‌تواند چراغ راهی برای ما مدیران باشد و هم به ما در راه مقابله با دشمن و تبیین آنچه که در کشور اتفاق افتاده به ویژه برای نسل جوان کمک کند.

او افزود: اگر از فضای مجازی به عنوان یک فرصت به خوبی استفاده کنیم در جنگ رسانه‌ای نیز می توانیم مانند سایر جنگ هایی که دنیا به ما تحمیل کرده، موفق باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا