ورزشی

نویر تور پیش‌فصل بایرن مونیخ را از دست داد

نویر تور پیش‌فصل بایرن مونیخ را از دست داد

به گزارش کا 118، بایرن مونیخ در حالی خود را آماده تور پیش‌فصل آسیایی می‌کند که مانوئل نویر را به همراه نخواهد داشت. شاگردان توماس توخل از تاریخ 24 جولای تا 3 آگوست (2 تا 12 مرداد) تور آسیایی خود را در چارچوب جام تابستانی آئودی در کشورهای ژاپن و سنگاپور برگزار و با منچسترسیتی و لیورپول هم دیدارهای دوستانه‌ای برگزار خواهند کرد.

نویر 37 ساله که اواسط آذر ماه (دسامبر 2022) هنگام اسکی کردن دچار شکستگی از ناحیه پا و فصل برایش تمام شد، این روزها سخت در حال ریکاوری و تمرین انفرادی است تا هر چه سریع‌تر به صددرصد آمادگی برسد. با این حال به نظر می‌رسد مدیران باشگاه آلمانی در مورد بازگشت او به ترکیب بایرن عجله‌ای ندارند و می‌خواهند او را کمی دیرتر اما با آمادگی کامل در اختیار داشته باشند.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «Süddeutsche Zeitung»، بعید است نویر برای اولین بازی بایرن مونیخ در فصل جدید بوندس‌لیگا که مقابل وردربرمن خواهد بود، آماده شود. او همچنین به همراه تیم بایرن مونیخ در تور پیش‌فصل آسیایی شرکت نمی‌کند و به تمرینات انفرادی خود در مونیخ ادامه خواهد داد. این دروازه‌بان آلمانی برای رسیدن به آمادگی کامل به زمان بیشتری نیاز دارد.

بایرنی‌ها که به نظر می‌رسد قصد پایان همکاری با یان زومر دروازه‌بان سوئیسی خود را دارند، گئورگی مامارداشویلی دروازه‌بان گرجستانی تیم والنسیا را نیز زیر ذره‌بین گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا