ورزشی

عبدی: یک ورزشگاه خاص در شأن هواداران خیبر تحویل خواهیم داد/ برای لیگ برتر برنامه داریم

به گزارش کا 118، خیبر خرم آباد صدرنشین لیگ آزادگان که در فصل آینده قرار است این تیم را در جمع تیم های لیگ برتری ببینیم، در این فصل بازی‌های خود را در استادیوم تختی که شرایط خوبی هم  ندارد برگزار کرده است. این در حالی است که از سال ۱۳۸۶ کلنگ ساخت یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زده شده بود که عجیب است هنوز به بهره برداری نرسیده است. 

این مجموعه ورزشی قرار بود مرکز جامعی از سالن های ورزشی اعم از دو میدانی، استخر و اسب سواری و.. باشد اما به هر دلیلی ۱۷ سال است که طول کشیده و به سرانجام نرسیده است. ناگفته نماند که این پروژه حدود ۱۳ سال متوقف شده بود. 

برای باشگاه خیبر خرم آباد که فصل آینده در لیگ برتر فعالیت خواهد داشت، وجود یک استادیوم مجهز و مطابق با استانداردها، ضرورت به شمار می‌رود و به یکی از دغدغه های ورزشکاران این استان تبدیل شده است . در این راستا در مصاحبه ای که مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر با خبرنگار ما انجام داد، در مورد روند تکمیل ساخت این ورزشگاه و موارد دیگر صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

عبدی در مورد روند ساخت این ورزشگاه گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد از زمان آقای احمدی نژاد کلنگ زنی آن آغاز شد و در دولت آقای رئیسی نیز پیشرفت خوبی داشت منتها قابلیت بهره برداری طبق استاندارهای سازمان لیگ را نداشت و برای تکمیل آن باید هزینه می‌شد.

وی افزود: ما انتظار داشتیم که در سال گذشته این پروسه تکمیل شود و زمان زیادی را بابت این موضوع از دست ندهیم اما بیش ازحد انتظار زمان برد. البته ناگفته نماند از زمانی که آقای قاضی زاده مرادی مدیر کل محترم ورزش و جوانان و همچنین روزهای اخیر که دکتر شفقت استاندار محترم بر مسند کار نشسته اند، فشار مضاعفی ایجاد شد و اعضای کمیسیون نیز همراهی داشتند و طبق ماده 27 با واگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به باشگاه خیبر موافقت شد اما هنوز قرارداد آن منعقد نشده است. امیدواریم که عقد قرارداد و روند اجرایی آن خیلی زمان نبرد و بتوانیم عملیات های بیش‌تری در ورزشگاه انجام دهیم که بتوانیم یک ورزشگاه در شان تیم خیبر خرم آباد  و هواداران محترم این تیم تحویل بدهیم.

او در مورد نام این ورزشگاه اعلام کرد: همین جا هم اعلام می‌کنم که انشاالله ورزشگاه را هم «لر آرنا» نام گذاری می‌کنیم چون که این ورزشگاه متعلق به قوم لر هست و  به دلیل جایگاهی که خیبر در بین لر تباران عزیز دارد، اسم ورزشگاه را این‌گونه انتخاب می‌کنیم.

عبدی در مورد سطح این استادیوم در مقایسه با سایر ورزشگاه های آسیایی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم یک استادیوم خاص تحویل بدهیم که در شأن این تیم و هوادارانش باشد. این استادیوم همچنین از استاندارهای لازم برخوردار خواهد بود که متعلق به قوم لر است.

او ادامه داد: من یکی از آرزوهایم این است که از نظر زیر ساختی به باشگاه خیبر خدمتی کرده باشم تا این باشگاه به یکی از باشگاه های نمونه ایران و آسیا تبدیل شود.

مالک خیبر خرم آباد در مورد شانس زیاد صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: رقابت خیلی سخت است، ما شانس اول هستیم اما امیدواریم که صعود ما قطعی شود. در هفته آینده بازی سختی مقابل شهرداری آستارا داریم که امیدواریم با پیروزی در این بازی، قدمی به سوی صعود برداریم. ما هدفمان این است که در پنج بازی آینده قدم به قدم جلو برویم و در نهایت به آن چیزی که شایسته‌اش هستیم برسیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد نحوه مدیریتش در این تیم و برنامه های آینده در صورت صعود خیبر به لیگ برتر گفت: من ایمان دارم به صعود این تیم به لیگ برتر، قبل از هر چیزی شخصا هوادار این تیم محسوب می‌شوم و دوست دارم که در تمام روزهای سخت و روزهای شادی در کنار تیمم باشم. در نتیجه برای مدیریت این تیم نیز باید زمان گذاشت و برنامه خوبی را برای لیگ برتر باید تدارک دید. اما بعد از صعود در مورد برنامه های باشگاه برای تقویت و آماده سازی صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر تمام تمرکز اعضای تیم و خود من روی بازی‌های باقی‌مانده است و دغدغه ما مربوط به امور زیر ساختی است و امیدوارم با کمک استاندار عزیز آقای شفقت بتوانیم کارهایمان را جلو ببریم، حضور استاندار و آقای قاضی زاده امور را پیگیری کنیم، آن‌ها متوجه درخواست های ما هستند و این بسیار خوب است که نشان می‌دهد می‌توانیم این پروژه به زودی به سرانجام برسانیم که در نهایت قابلیت خوبی برای نشاط مردم لر داشته باشد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک فرزند کوچک از قوم لر وظیفه خودم می‌دانم که در این زمینه کمک کنم و این مسئولیتی که روی دوش من است را به سرانجام برسانم.

عبدی در پایان صحبت های خود را این‌گونه تمام کرد: امیدوارم در بازی های باقی مانده تا پایان فصل، اخلاق رعایت شود، در مسابقه و مقابل حریف، ژست اخلاقی مهم نیست بلکه عملکرد اخلاقی مهم است که در غیر این‌صورت خیانت به ورزش است و جوانان نیز از ورزش کشور ما نا امید خواهند شد. دوستان متوجه باشند که رفتار و کردار آن‌ها تاثیر زیادی بر تماشاگران خواهد گذاشت. همه ما دنبال یک رقابت سالم هستیم ولی حق نداریم دیگران را متهم کنیم. امیدوارم خداوند متعال قبل از بخشیدن هر نعمتی به ما، ظرفیت آن را نیز به ما بدهد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا