ورزشی

طعنه پپ به منتقدان: بهانه جدید پیدا کنید!

طعنه پپ به منتقدان: بهانه جدید پیدا کنید!

به گزارش کا 118، منچسترسیتی فصل گذشته با پپ گواردیولا یک موفقیت تاریخی را تجربه کرد و با کسب سه جام بزرگ قهرمانی به کار خود پایان داد.

سیتیزن‌ها علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس موفق شدند در لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی برسند. با توجه به اینکه سیتی با وجود سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالکان اماراتی‌اش و موفقیت‌های متعدد در فوتبال انگلیس سال‌ها بود که نتوانسته بود در اروپا به قهرمانی برسد این جام برای پپ و تیمش اهمیت ویژه‌ای داشت.

گواردیولا اهمیت قهرمانی در اروپا برای منچسترسیتی را تایید کرد و در عین حال با طعنه‌زدن به منتقدانش گفت آنها که از ناکامی در چمپیونزلیگ برای کوبیدن او و سیتی استفاده می‌کردند حالا باید به فکر بهانه‌ای دیگر باشند.

اولین سوال سایت یوفا از پپ گواردیولا درباره قهرمانی تاریخی‌اش با منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود. پپ در پاسخ به این سوال که این قهرمانی برایش چه معنایی داشت گفت: “رسیدن به این موفقیت فوق‌العاده بود. ما واقعا به کاری که کردیم افتخار می‌کنیم. بعد از آنکه پنج بار قهرمان لیگ برتر شدیم همه می‌گفتند که اگر نتوانیم قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست بیاوریم نمی‌شود از موفقیت‌های سیتی به عنوان موفقیتی کامل یاد کرد. ولی حالا دیگر این بهانه هم از دست‌شان گرفته شده و باید دنبال بهانه‌ای دیگر باشند.”

گواردیولا در پاسخ به این سوال که بین دو نیمه دیدار با اینتر در فینال لیگ قهرمانان در رختکن چه صحبتی با بازیکنانش داشت گفت: “من هیچی نگفتم. وقتی در چنین زمان‌های حساسی در رختکن اتفاقی نیفتد که حواس‌ها را پرت کند اتفاقا تیم آرامش بیشتری دارد. ما هفت سال است که کنار هم هستیم و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم. حرف من همیشه به بچه‌ها این بوده که به تلاش ادامه بدهند و این همان کاری است که در همه این سالها در همه رقابت‌ها کرده‌ایم”.

سایت یوفا در ادامه از گواردیولا درباره کوین دی‌بروینه که از او به عنوان جواهر سیتی یاد می‌شود پرسید و گفت از نظر پپ نقش او در موفقیت بزرگ فصل گذشته سیتی چقدر بوده. گواردیولا در پاسخ گفت:” دی‌بروین تنها بازیکنی است که در دوره مربی قبلی سیتی به این تیم ملحق شده. ما خیلی با هم دعوا کرده‌ایم و خیلی هم همدیگر را در آغوش گرفته‌ایم. خیلی کیف داد وقتی بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ به هم گفتیم بالاخره موفق شدیم. تمام شد”.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا