ورزشی

قلیچ: بیرانوند به استقلال برود شک نکنید فوتبالش تمام می‌شود/ چطور می‌شود به خاطر پول به تیمی بروی که هوادارانش به تو فحاشی کردند؟

قلیچ: بیرانوند به استقلال برود شک نکنید فوتبالش تمام می‌شود/ چطور می‌شود به خاطر پول به تیمی بروی که هوادارانش به تو فحاشی کردند؟

وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اظهار داشت: این خبر واقعاً برای من جای تعجب داشت و از شنیدن آن شوکه شدم. واقعاً پرسپولیس چه چیزی باید به یکی مثل بیرانوند بدهد تا او کمی قدردان و وفادار باشد. واقعاً این حرکت او اوج بی انصافی در حق پرسپولیس بود و همه می‌دانند امروز بیرانوند اگر امروز برای خودش کسی شده است از صدقه سر پرسپولیس است و از پرسپولیس به همه جا رسید و گلر تیم ملی شد و به اروپا رفت و الان پولش از پارو بالا می‌رود.

وی در مورد شایعات پیوستنش به استقلال هم گفت: اینجا مشخص است که اگر این اخبار صحت داشته باشد فقط پای پول وسط است وگرنه چطور می‌‌شود به تیمی برود که تا دیروز گردن هوادارانشان را می‌خواست ببرد و از آنها فحش های رکیک می‌شنید؟ مگر چند وقت از آخرین بازی در فینال جام حذفی گذشته و چطور می‌رود به باشگاه استقلال برای مذاکره؟ مشخص است که همه این‌ها به خاطر پول است ولی بیرانوند مگر محتاج نان شب است که برای چند میلیارد کمتر یا بیشتر به تیمش و هوادارانی که او را به اینجا رساندند پشت می‌کند؟ او که وضعش خوب است حالا کمی خواسته‌های مالی‌اش را کم کند و با پرسپولیس ادامه دهد و اگر ادامه فوتبالش را دوست دارد باید این کار را بکند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به بیرانوند توصیه می‌کنم فکر رفتن به استقلال را از سرش بیرون کند. اگر این اتفاق بیافتد فوتبال او تمام می‌شود. این را تردید نداشته باشید. اگر چنین اشتباه بزرگی مرتکب شود هواداران پرسپولیس اجازه نمی‌دهند او نفس بکشد چه برسد به اینکه بخواهد فوتبال بازی کند. قطعاً بازی او به شدت افت خواهد کرد و بعد از مدتی محو خواهد شد. مگر خودش را بخواهد بزند به بی خیالی و بی توجهی که بعید می‌دانم بتواند از زیر این فشار در برود. به او توصیه می‌کنم چنین اشتباه بزرگی را مرتکب نشود.

قلیچ در مورد اینکه رفتارهای خودش باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده و حالا از این تیم دفاع می‌کند هم توضیح داد: من صلاح و خیر تیمم را می‌خواهم. شاید چون یک سری حرف حق می‌زنم برخی از دست من دلخور شوند ولی من دوستدار تیمم هستم. من با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس هم می‌میرم و به پیشانی من نوشته شده است و الان هم بیرانوند را با اینکه از او خوشم نمی‌آید دلسوزانه نصیحت می‌کنم. هم او به درد پرسپولیس میخورد و هم پرسپولیس برایش بهترین است. بهتر است که تصمیم غیر عاقلانه‌ای نگیرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا