ورزشی

زمان انتقال امباپه به رئال مشخص شد

زمان انتقال امباپه به رئال مشخص شد

به گزارش کا 118 پس از اینکه نام امباپه از لیست بازیکنان حاضر در تور پیش فصل باشگاه پاریس خط خورد، شایعات در خصوص انتقال ستاره بزرگ دنیای فوتبال به رئال مادرید به اوج رسید.

در این میان باشگاه‌هایی مثل تاتنهام و لیورپول و باشگاه‌هایی از عربستان برای جذب امباپه وارد مذاکره شدند ولی به نظر می‌رسد تنها مقصد این ستاره مادرید است.

خبرنگار شبکه ESPN در خبری اعلام کرد: رئال مادرید هم‌اکنون همه چیز را برای انتقال امباپه آماده کرده است. 2 طرف مذاکره بر این عقیده هستند که این انتقال بزرگ در هفته آخر ماه جولای و هفته اول آگوست (تقریبا از اول تا نیمه مردادماه) نهایی خواهد شد.

رودیگو فائز، خبرنگار این شبکه همچنین اعلام کرد که همه چیز برای انتقال امباپه به رئال فراهم شده و به احتمال 97 درصد فصل پیش رو، کیلیان پیراهن سفید کهکشانی‌ها را بر تن خواهد کرد.

امروز همچنین فلورنتینو پرز نیز خبرساز شد. او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انتقال امباپه گفت: من آرامم. همیشه آرام هستم.

آرامش خاطر مدیرعامل باشگاه رئال این گونه در رسانه‌ها تحلیل شد که پرز در حال نهایی کردن انتقال این بازیکن است.

خبرنگار شبکه آ.اس و لاسر اسپانیا نیز نوشت: مشکل کنونی برای جدایی امباپه، بند وفاداری کیلیان با باشگاه پاریسی است که نزدیک به 80 میلیون یورو گزارش شده است. بازیکن باور دارد که سزاوار این پول است ولی باشگاه با او اختلاف نظر دارد.

رئال مادرید در تابستان کنونی فران گارسیا، جود بلینگام و آردا گولر را خریداری کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا