ورزشی

دقیقی: آرزوی یک استان را خراب نکنید

دقیقی: آرزوی یک استان را خراب نکنید

به گزارش کا 118، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین که برای تماشای دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان در ورزشگاه پاس قوامین حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما روز گذشته برابر استقلال خوزستان فوق‌العاده بازی کرد و حتی یک موقعیت 50 درصدی به حریف ندادیم. موقعیتی که حریف به گل دست یافت روی اشتباهات فردی به ثمر رسید. ما می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم، ولی باید از بازیکنان‌مان تشکر کنم که در هوای گرم و شرجی و بحران‌هایی که ساخته شد، بازی باکیفیتی انجام دادند.

وی در مورد کسر سه امتیاز دیگر از شمس آذر قزوین تصریح کرد: ابتدا بحث جعل از درون تیم و در ادامه دوستان مشترک و فضایی که باشگاه سایپا فراهم کردند، ما را به سمتی برد که بازیکنان و مردم خوب قزوین را وارد استرس کرد. تیم ما شایسته‌ترین تیم ادوار لیگ دسته اول بود و تمام رکوردها را زدیم. شایسته مردم قزوین نبود که اینطوری وارد بحران شوند. ابتدا سعی کردیم اولین سه امتیاز منفی را مدیریت کنیم. من بازیکن باشگاه سایپا بودم و همیشه این باشگاه سعی کرده رعایت اصول آداب را داشته باشد. بهنام ابوالقاسم‌پور دوست من است و احترامی زیادی برای او قائلم، ولی این اتفاق با توجه به نزدیک بودن به انتخابات مجلس رنگ و بوی سیاسی دارد. هر جا را می‌بینم مدیرعامل سایپا پای مصاحبه کردن و حضور در شبکه‌های تلویزیونی است. ایشان را حتی با لباس ورزشی ندیدم و فکر نکنم سابقه ورزشی آنچنانی در بحث مدیریت ورزش یا بازی در هر رشته‌ای را داشته باشد. ایشان قابل احترام است، ولی او ارتباط نزدیکی با یکی از استاندارهای یکی از استان‌ها دارد و می‌خواهند در فضای سیاسی خودشان را مطرح کنند. آنها می‌دانند ما چقدر شایسته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین خاطر نشان کرد: شکایتی که برای باشگاه ما آمد، همه‌شان یک متن داشتند و نشان می‌دهد یک نفر برای آنها نوشته است. باشگاه‌های چادرملو اردکان، چوکای تالش، شهرداری همدان و ون پارس شکایت کرده بودند که سه باشگاه شکایت‌شان را پس گرفتند. مدیرعامل چادرملو گفت تصمیمی گرفتیم، ولی پشیمان شدیم! آنها می‌دانستند چیزی به امتیازشان اضافه نمی‌شود، اما شکایت شهرداری همدان برای من جای سؤال دارد. همدان یکی از بافرهنگ‌ترین استان‌های ماست و زشت است در مقام رقابت بخواهند با مردم قزوین این کار را بکنند. همدان همسایه ماست و چه به لحاظ لهجه و فرهنگی نزدیک قزوین هستند. چیزی به آنها اضافه نمی‌شود و برای من جای سؤال است که چرا شکایت کرد‌ه‌اند. از مدیرعامل سایپا و هیئت مدیره این باشگاه می‌خواهم آرزو و آمال یک استان را خراب نکنند. برای اولین بار است شور و هیجان در این استان (قزوین) دیده می‌شود.

دقیقی در مورد اینکه تیمش با وجود صعود زودهنگام مقابل تیم‌هایی که در منطقه سقوط بودند به پیروزی دست یافت، گفت: اتفاقاً پنج هفته مانده به پایان بازی‌ها، رئیس هیئت فوتبال همدان تماس گرفت و گفت انرژی‌تان را بگذارید تا حریفان نتیجه نگیرند. ما 15 امتیاز را گرفتیم و نشان دادیم به اصول اخلاقی پایبند هستیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا