فرهنگ و هنر

بازگشت سگ‌های ولگرد به اوکلاهاما

به گزارش کا 118، سریال «سگ‌های ولگرد – Reservation Dogs» زندگی چهار نوجوان بومی در روستاهای اوکلاهما را روایت می‌کند که روزهای خود را با ارتکاب جرم و نیز مبارزه با آن می‌گذرانند.

این نوجوان‌ها در یک اقامتگاه بومی آمریکایی در اوکلاهاما به سن بلوغ می‌رسند. تمامی نویسندگان و کارگردانان سریال بومی (آمریکای شمالی) هستند.

بازگشت سگ‌های ولگرد به اوکلاهاما

بخش‌های کوچکی از این مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی که از هولو – Hulu پخش می‌شود یک هفته پیش از پایان فصل دوم آن در ۲۸ سپتامبر ارائه خواهد شد.

فصل نخست این مجموعه تلویزیونی که فیلم‌برداری آن تا ژوئیه ۲۰۲۱ به پایان رسید، در ایالت اوکلاهما در اوکمالجی، تولسا، اسند اسپرینگز، بگس، اینولا و ترلتون ضبط شد. این سریال در ۹ اوت سال ۲۰۲۱ در اف ایکس در هولو پخش شد.

فصل دوم این مجموعه هم در سپتامبر ۲۰۲۱ برای فصل دوم تمدید و نخستین بار در سوم اوت ۲۰۲۲ پخش شد.

گرت باش – Garrett Basch، هارجو و وایتیتی را در ساخت این مجموعه یاری می‌کند.

سگ‌های ولگرد تقریباً به اتفاق آرا تحسین منتقدان را به دنبال داشت و دانیل فینبرگ – Daniel Fienberg منتقد ارشد تلویزیون هالیوود ریپورتر گفت که فصل دوم این مجموعه در زمان حاضر ممکن است بهترین برنامه تلویزیونی باشد.

این مجموعه برنده جوایز مؤسسه فیلم آمریکا ( AFI ) و یک جایزه پیبادی – Peabody شده است اما توسط آکادمی تلویزیون – Television Academy درامی ۲۰۲۲ نادیده گرفته شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا