کارگری

کمیسیون اجتماعی طرح ساماندهی را به صحن بیاورد/ لزوم خاتمه کار در مهرماه

کمیسیون اجتماعی طرح ساماندهی را به صحن بیاورد/ لزوم خاتمه کار در مهرماه

رامین اناری گفت: انتظار داریم در همین روزها طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس بیاید.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور) در تماس با خبرنگار کا 118، به لزوم تصویب طرح ساماندهی قبل از پایان مهر اشاره کرد و گفت: از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس توقع داریم طرح ساماندهی را با اولویت بالا مصوب کرده و به صحن بیاورند تا به تصویب نهایی برسد؛ از روز گذشته (بیست و نه شهریور) مجلس آغاز به کار کرده و یکی از مهم‌ترین مسائل، تصویب همین طرح ساماندهی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: چالش‌های جاری کشور نباید مانع تصویب طرح ساماندهی شود؛ نمایندگان نباید به هیچ بهانه‌ای تصویب این طرح را عقب بیندازند؛ براساس وعده‌ی رئیس مجلس، قرار بود طرح در مرداد به تصویب برسد؛ حالا دو ماه تاخیر به وجود آمده؛ انتظار داریم قبل از پایان مهر کار را تمام کنند.

به گفته وی، دست‌های مافیا و حامیان پیمانکاران در این مدت بیکار ننشسته‌؛ از تعدیل نیروها گرفته تا تغییر قراردادها، کارسازی کرده‌اند تا کارگران زحمتکش مشمول تبدیل وضعیت نشوند؛ نمایندگان مجلس بیش از این تعلل نکنند.

اناری با بیان اینکه هزاران کارگر نفر بیش از یکسال است در انتظار تصویب این طرح هستند، گفت: در روزهای میانی شهریور نایب رئیس کمیسیون اجتماعی قول داد بعد از خاتمه تعطیلات مجلس، طرح ساماندهی اولین طرحی است که از کمیسیون به صحن خواهد آمد؛ الوعده وفا؛ کارگران شرکتی و پیمانکاری در انتظار عمل به این وعده‌ها هستند.

وی در پایان گفت: هیچ چالش و اتفاقی در کشور نباید مانع از تحقق وعده‌ها به میلیون‌ها کارگر زحمتکش شود؛ از مجلس انتظار داریم به هیچ بهانه و دلیلی کار را عقب نیاندازند؛ باید اول آبان ابلاغ اجرایی طرح به دست تمام نهادها برسد و مقدمات کوتاه شدن دست‌های واسطه فراهم آید.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا