اقتصاد

10 نکته کاربردی همراه بانک فراز ایران زمین


کد خبر:
1375725



A

بانک ایران زمین در مسیر دستیابی به اهداف فناورمحور و دسترسی سریع مشتریان به خدمات بانکی در ایران زمین با بهره‌برداری از آخرین تحولات تکنولوژی بر بستر هوش مصنوعی و فناوری بلاکچین اقدام به تولید محصولات جدیدی همچون همراه بانک فراز ایران زمین کرده است. در این مطلب با بررسی کارنامه فعالیت بانک و میزان رضایتمندی مشتریان به معرفی 10 نکته کاربردی همراه بانک فراز ایران زمین پرداخته‌ایم.

10 نکته کاربردی همراه بانک فراز ایران زمین

به گزارش کا 118، بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های معتبر کشور، هدف گذاری مدیریتی خود را بر این اساس قرار داده است که در کلیه زمینه‌های بانکداری، در جایگاه برتری و رقابتی قرار گیرد. برای رسیدن به این هدف، بانک ایران زمین با بازاریابی و برنامه‌ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران خود، به ارائه خدمات با کیفیت و تمایز بالا برای مشتریان خود پرداخته است. این بانک با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در چند سال گذشته، تاثیر قابل توجهی در شبکه بانکی کشور داشته و با تمایز محسوس در این زمینه، رقابت ویژه‌ای در بین بانک‌های کشور ایجاد کرده است.
خدماتی همچون همراه بانک فراز ایران زمین که توسط متا و برپایه هوش مصنوعی طراحی شده است و هدف آن امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به دریافت خدمات مالی و بانکی با 10 ویژگی متمایز و کاربردی است.
اقدامات بانک ایران زمین در جهت جلب رضایت مشتریان
بانک ایران زمین با داشتن ظرفیت‌های لازم مانند اموال و دارایی و مطالبات انباشته، مسیر هموارتری برای حل مسائل مالی خود دیده و به دنبال ایجاد اعتماد گروه‌های مردمی به نهاد پولی و بانکی است. سرمایه‌ای که ماحصل جلب رضایت مشتریان با هدف نهایی دستیابی به کسب درآمد بالا برای بانک و سود بیشتر برای سهامداران است.
مدیریت بانک ایران زمین اعتماد مشتریان را به عنوان یک سرمایه مهم برای رسیدن به عملکرد مطلوب می‌داند و در این مسیر برنامه‌های راهبردی را برای مدیران و کارکنان خود تدوین و تبیین کرده است. ایران زمین با تاکید بر شفافیت و تلاش برای استقرار نظام بانکداری الکترونیک، جهت استقرار نظام اقتصادی کشور، بسیاری از مشتریان خود را به خود جذب کرده است. به همین دلیل، فعالیت‌های برنامه‌ای بانک ایران زمین در چند سال گذشته، علیرغم چالش‌هایی که در تراز مالی خود داشته، همواره بر شفافیت مدنظر قرار داده و در بسیاری از زمینه‌های بانکداری با موفقیت دست یافته است.
یکی از دستاورد‌های اصلی افزایش سرمایه بانک ایران زمین، افزایش قدرت تسهیلات‌دهی، پوشش انواع ریسک‌ها و افزایش قدرت چانه‌زنی و رقابت در بازار است. با تحقق این امر، ترازنامه بانک به اندازه کافی متوازن می‌شود. این بانک تلاش دارد تا با ایجاد تغییرات بزرگ در ساختار و عملکرد خود و با بازگشایی نماد «وزمین»، بسیاری از سهامداران را از بلاتکلیفی خارج کند و در مسیر رقم‌زدن یک اتفاق بزرگ تاریخی گام بردارد.
به همین منظور افزایش سرمایه از مبلغ 4 هزار میلیارد ریال به 20 هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی که قائم مقام بانک ایران زمین آن را به عنوان یکی از اتفاقات بزرگ در تاریخ بانک ایران زمین برشمرده است را به انجام رسانید. این موضوع می‌تواند آثار مثبت بسیاری در عملکرد بانک داشته باشد و بهبود قابل ملاحظه‌ای در خدمات به مشتریان و رضایت آن‌ها ایجاد کند.
همراه بانک فراز ایران زمین نماد برتری در بانکداری الکترونیکی
بانک ایران زمین به منظور حمایت و آموزش کارکنان در جهت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان، استراتژی‌های متعددی را اجرا کرده است. این بانک با توجه به فضای فناورمحور بودن جهان در عرصه مالی و اقتصاد، برنامه‌ها و طرح‌هایی را بنیان گذاشته است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
بر این اساس، بانک ایران زمین ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان را در سال های اخیر با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، از طریق سامانه بوم ایران زمین اجرایی کرده است و در این راستا با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی و داده کاوی، خدماتی را برای مشتریان ارائه می دهد که متناسب با نیاز آنان است.
بانک ایران زمین در راستای اهداف خود که شفافیت را بخشی از آن می‌داند، این امکان را به مشتریان می دهد که با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک جا، تصویری دقیق تری از وضعیت مالی خود را استخراج کنند. به همین منظور با ایجاد یک خدمت متفاوت و مبتنی بر فناوری بر بستر بانکداری باز، از طریق پلتفرم فراز خود فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و به ویژه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها فراهم کرده است.
شرکت توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین با نام اختصاری فراز به همراه مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان بازوهای فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، بیش از 300 سرویس بانکی را به صورت واسطه های برنامه نویسی استاندارد (API) عرضه کرده است. علاوه بر این، این شرکت بسیاری از خدمات بانکی را در قالب ویجت ارائه کرده و تسهیل در فرآیندها و پیاده‌سازی و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بانک ایجاد کرده است. یکی از این خدمات همراه بانک فراز ایران زمین است که در میان دیگر برنامه‌های کاربردی در صنعت بانکداری دارای ویژگی‌هایی خاص در عملکرد فعالیتی با مشتریان می‌باشد.
10 نکته کاربردی همراه بانک فراز ایران زمین
در حال حاضر 72 فرایند در قالب 40 سرویس در همراه بانک فراز ایران زمین ساده‌سازی شده و 60 ساعت برنامه آموزشی و 16 هزار نفر ساعت آموزش برای 4 هزار مشتری اجرا شده است تا پلتفرم فراز به عنوان یکی از 12 پلتفرم یکپارچه بانک ایران زمین به‌صورت پایلوت، از کانال‌های متنوع خدمات یکپارچه‌ای را به مشتریان ارائه دهد.
همراه بانک فراز ایران زمین یکی از همراه‌ بانک‌های پرکاربرد است که دارای قابلیت‌های زیادی برای مشتریان است. در این مطلب با 10 نکته کاربردی درباره آن آشنا شوید. این خدمات عبارتند از:
1- انتقال وجه: این خدمت به مشتریان این بانک امکان انتقال وجه به حساب های دیگر را می‌دهد.
2- انتقال وجه از کارت بانک های آینده/پست بانک/دی/شهر/ملی: با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند وجه خود را از حساب‌های بانک های دیگر به حساب خود انتقال دهند.
3- انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین): با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند وجه خود را به کارت‌های دیگر، سپرده‌های بانکی یا شماره موبایل دیگران انتقال دهند.
4- انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا یا شماره موبایل(مشتریان ایران زمین): با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند وجه خود را از سپرده خود به سپرده دیگری، شماره شبا یا شماره موبایل دیگران انتقال دهند.
5- مشاهده/لغو انتقال وجه مستمر: با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند انتقال وجه‌های مستمر خود را مشاهده کنند و در صورت نیاز آن‌ها را لغو کنند.
6- انتقال وجه دسته ای( داخلی ایران زمین)، خدمات چک (مشاهده دسته چک، ثبت مبلغ چک و مسدودی چک و استعلام وضعیت چک های واگذار شده تسهیلات( مشاهده فهرست و تاریخچه تسهیلات، پرداخت قسط تسهیلات و تنظیم پرداخت خودکار شعب بانک گزارش تراکنش ها (گزارش عملیات انجام شده در نرم افزار/ تاریخچه عملیات انتقال وجه پایا و ساتنا): با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند انواع انتقال وجه دسته‌ای و خدمات مرتبط با چک‌های خود را انجام دهند.
7- ماشین حساب بانکی(دریافت شبا /نرخ ارز ): این خدمت به مشتریان این بانک امکان محاسبه مبالغ مختلف و دریافت شماره شبا و نرخ ارز را می‌دهد.
8- دریافت صورتحساب (نموداری/ میله ای و …): با استفاده از این خدمت، مشتریان می‌توانند صورتحساب‌های خود را به صورت نموداری و میله‌ای دریافت کنند.
9- پرداخت: این خدمت شامل خرید شارژ، پرداخت قبوض و کمک‌های مردمی است که مشتریان می‌توانند با استفاده از آن‌ها اقدام به پرداخت بدهی‌های خود کنند.
10- تنظیمات: این خدمت به مشتریان این بانک امکان تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم را می‌دهد.
این خدمات به مشتریان این امکان را می دهد که علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این بانک با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس‌های بانکی، این فرصت را به کسب و کارها می دهد که محصولات جدید خود را تولید و به سودآوری برسانند. خدمات و محصولات فناورمحور بانک ایران زمین که در حوزه تکنولوژی و بانکداری الکترونیک طراحی و اجرا می‌گردد، علاوه بر سرعت دهی در خدمات غیرحضوری به مشتریان، موجب افزایش امنیت و بهبود کیفیت خدمات بانکی در ایران زمین شده است.

انتهای پیام/

بانک

بانک ایران زمین


نرم افزار موبایل کا 118

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا