فرهنگ و هنر

توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در لرستان ضروری است

کا 118/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در استان ضروری است.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان که با حضور سخنگوی دولت در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهدای لرستان در زمین و آسمان معروف هستند و بیشترین دغدغه جامعه شهدای لرستان عدم توجه است، در دولت انقلابی که در این یکسال خودش را نشان داده و در لرستان نیز خدماتش به خانواده شهدا و ایثارگران ملموس باید باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰درصد ایثارگران کشور در لرستان هستند و به لحاظ آماری از خیلی از استان‌ها آمار ایثارگری آن بالاست و آمار بی‌توجهی به آن‌ها نیز بیشتر است، ادامه داد: در دوران جنگ لرستان استان‌ پشتیبان جنگ بود اما مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: پیام ایثارگران لرستانی را به مسئولین ارشد کشور برسانید البته مسئولین استان یک دل و یک دست در کنار خانواده شهدا و ایثارگران هستند و شرط اصلی این است که توجه به آنان دو طرفه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: توجه ویژه به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در استان ضروری است.

هاشمی عنوان کرد: به فرموده حضرت امام راحل خانواده ایثارگران ستون انقلاب هستند و براین اساس وظیفه صیانت از این ستون را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید محراب دستگاه‌های انقلابی است، تأکید کرد: دستگاه‌های انقلابی وظیفه دارند این محراب را در تمام حالات خود محکم نگه دارند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: نگاه ‌و توجه به جامعه ایثارگران لرستانی بیش از پیش باشد و این قشر همچنان منتظر صحبت‌های رئیس‌جمهور در صحن مجلس هستند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا