ورزشی

تن هاخ: ترکیب قدرتمندی داریم

تن هاخ: ترکیب قدرتمندی داریم

به گزارش کا 118، منچستریونایتد دوشنبه شب در هفته اول لیگ برتر میزبان وولورهمپتون خواهد بود. شیاطین سرخ در حالی مقابل گرگ‌ها صف‌آرایی می‌کنند که 48 ساعت پیش جولین لوپتگی از هدایت حریف خود کناره‌گیری کرده است. اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی از آمادگی بازیکنان خود برای رقابت در فصل آینده صحبت کرد. بخش‌های منتشر شده صحبت‌های اریک تن هاخ را با هم می‌خوانیم:

اولین بازی فصل:در وهله اول نمی‌توان فصل‌ها و بازی‌ها را با یک‌دیگر مقایسه کرد اما به نظرم از سال گذشته خیلی بهتر هستیم. با حریفانی متفاوت، پیش‌فصل بسیار خوبی داشتیم و سطح آمادگی بسیار خوبی داریم؛ معتقدم سطح عملکردمان در پیش فصل در بالاترین حالت خود قرار داشت.

 بازی‌های آغازین:در مورد عملکردمان مطمئن هستیم اما مایلم به این نکته اشاره کنم که پیش‌فصل چیزی برای قضاوت ندارد و صرفا بازی دوستانه است. در لیگ برتر، دو تیم با رویکردی متفاوت برای کسب امتیاز به میدان می‌روند. آماده رقابت هستیم و تیم با انرژی بالا به استقبال بازی‌ها می‌رود.

 وولورهمپتون:در مورد آن‌ها برخی مسائل نامشخص وجود دارند اما به خودشان مربوط است؛ به بازی خودمان نگاه می‌کنیم و آماده می‌شویم. وولورهمپتون را آنالیز کرده‌ایم اما این که به چه نحوی مقابل حریف قرار بگیریم، به خودمان ارتباط خواهد داشت.

 مصدومیت برخی از بازیکنان:در تور پیش‌فصل 30 بازیکن داشتیم که در وضعیت آمادگی قرار داشتند اما مصدومیت کوبی مینو و اماد دیالو ناامیدکننده بود. مصدومیت‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند، به هر حال ما ترکیب قدرتمندی برای انتخاب داریم. در دو بازی گذشته دو ترکیب متقاوت و قدرتمند را شاهد بودید.

 آخرین وضعیت راسموس هویلوند:همان‌طور که قبلا گفتم او مصدومیتی جزئی دارد و در سطح آمادگی سایر بازیکنان نیست، بنابراین باید با او به تمرین بپردازیم. پیش‌بینی بیماری‌ها همیشه دشوار است. ما در مورد وضعیت هویلوند مطمئن هستیم و مثبت فکر می‌کنیم.

 در مورد گلیزرها:مطمئن هستم که طرفداران فارغ از هر چیزی تیم را حمایت خواهند کرد. در تور پیش‌فصل ارتباط خودمان را با طرفداران قوی‌تر کردیم. در بریتانیا حمایت قوی و جو خوبی بین طرفداران و تیم حاکم است.

 در مورد هری کین:اول از همه، ما یک مهاجم داریم و از انتخابمان راضی هستیم. هری کین بازیکان بسیار خوبی است و تمامی ویژگی‌های لازم یک مهاجم را در خود دارد. قطعا لیگ برتر دلتنگ او خواهد شد. ما می‌خواهیم بهترین‌ها را به چالش بکشیم و به همین خاطر نمی‌خواهم به بحث این که چرا منچستریونایتد هری کین را به خدمت نگرفت ورود کنم. حرفه‌ای هستیم و از تصمیمات و اسکوادی که در اختیار داریم راضی هستیم. 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا