ورزشی

فکری: توقع و انتظارم در این فصل کسب جایگاه خوب است

فکری: توقع و انتظارم در این فصل کسب جایگاه خوب است

به گزارش کا 118، محمود فکری، سرمربی هوادار پس از بازی دوستانه مقابل ملوان در مورد این دیدار گفت: یکی از بازی‌های آماده‌سازی ما بود که در مجموع در بازی‌های تدارکاتی دنبال نقاط ضعف‌مان هستیم. در این بازی خیلی از نقاط ضعف‌مان مشخص شد و باید روی آنها کار کنیم. از آن طرف یک‌سری نقاط قوت‌مان دیده شد. به راحتی به حریف موقعیت می‌دادیم و باید برطرف کنیم. از طرفی توپ‌هایی را که می‌رسانیم به هجده قدم باید ضربه نهایی بهتری داشته باشیم.

فکری در مورد نقل و انتقالات هوادار گفت: ما دو تا جای خالی داریم و باید بررسی کنیم و دو بازیکن را در آن پست‌ها بگیریم. تیم خوبی بسته شده و توقع و انتظارم کسب جایگاه خوب است. اما از نظر بودجه ما پایین‌ترین رتبه را داریم. رقم بودجه ما زیر ۸۰ میلیارد تومان است. آنها برای سقف دعوا دارند و ما برای کف دعوا داریم!

او در مورد تنش در بازی و اعتراضات به داوری بیان کرد: یک سری اشتباهات در بازی بوده ولی این موارد هست. یک پنالتی صد در صد می‌توانست بگیرد. بازیکن ما هم نباید بعدش این شکلی اعتراض کند که منجر به اخراجش شود. بازیکن نباید به داور اعتراض کند چون با کارت گرفتن به ضرر تیم می‌شود. بچه‌ها نباید توجهی به اشتباهات داوری کنند.

فکری در خصوص VAR بیان کرد: ما زیر ساخت را نداریم و تلاش‌مان برای حرفه‌ای شدن کم است. همه جوره از فوتبال‌مان استفاده می‌کنیم اما این هزینه را انجام نمی‌دهیم. الان تمام دنیا از تکنولوژی استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا