ورزشی

پافشاری یاسین بونو برای پیوستن به رئال مادرید

پافشاری یاسین بونو برای پیوستن به رئال مادرید

به گزارش کا 118، روز گذشته خبری ناراحت‌کننده از تمرینات رئال مادرید منتشر شد؛ تیبو کورتوا رباط صلیبی پاره کرد و کارلو آنچلوتی حداقل برای 6 ماه یکی از ستارگانش را در اختیار نخواهد داشت.

بدین ترتیب، همانطور که کارلتو نیز تأیید کرده است، رئال مادرید سخت برای جذب جایگزین مناسبی برای دیوار بلژیکی‌اش تلاش می‌کند و یکی از گزینه‌های محبوب این باشگاه، یاسین بونو است.

مذاکرات رئال مادرید با سویا برای انتقال یاسین بونو آغاز شده است. از طرفی، سنگربان 32 ساله مراکشی نیز با شنیدن علاقه رئال مادرید، برای پیوستن به این باشگاه پافشاری می‌کند و می‌خواهد هر چه زودتر درون چارچوب دروازه‌ لوس‌بلانکوس بایستد.

مذاکرات اولیه دو باشگاه مثبت ارزیابی شده و رئال مادرید به جذب یاسین بونو خوش‌بین است. سویا برای بونو رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو درخواست کرده است.

ملی‌پوش مراکش در روزهای اخیر در آستانه انتقال به لیگ عربستان قرار داشت؛ تا این‌که رئال مادرید وارد صحنه شد و معادلات را برای او به هم ریخت.

گفتنی در صورت پیوستن یاسین بونو به رئال مادرید، او 13 بازی رسمی لوس‌بلانکوس را به دلیل حضورش در جام ملت‌های آفریقا از دست می‌دهد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا