ورزشی

اعزام ملی‌پوش دوچرخه‌سواری، ۵ روز پس از آغاز مسابقات قهرمانی جهان

اعزام ملی‌پوش دوچرخه‌سواری، ۵ روز پس از آغاز مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، با گذشت 5 روز از آغاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در کشور اسکاتلند، امروز (یکشنبه 15 مرداد) روادید محمد گنج خانلو نماینده کشورمان در این مسابقات صادر شد. پس از پیگیری های فراوان کمیته بین الملل فدراسیون و رایزنی های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، سفارت انگلستان ویزای محمد گنج خانلو و رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان را صادر کرد و این دو نفر امشب راهی اسکاتلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهند شد.

گنج‌خانلو رقابت دیروز استقامت جاده را از دست داد، اما به احتمال فراوان به مسابقه تایم تریل انفرادی در روز جمعه خواهد رسید. رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز که به نشست کنگره جهانی دوچرخه سواری نرسید، در این سفر در نشست اتحادیه جهانی در پایان مسابقات قهرمانی جهان در شهر گلاسکو حضور خواهد داشت و دیدارهایی را با رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و سایر مسئولان دوچرخه سواری اتحادیه جهانی برگزار می‌کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان، جاده ، پیست و بی ام ایکس قهرمانی جهان از چهار روز پیش در کشور اسکاتلند آغاز شده است و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ترکیب محمد گنج خانلو و فرانک پرتوآذر در بخش پیست و جاده و کوهستان رقابت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا