ورزشی

سیف آبادی: همدلی و تجربه، مهمترین رمز موفقیت موی تای ایران است

 سیف آبادی: همدلی و تجربه، مهمترین رمز موفقیت موی تای ایران است

سرمربی تیم بانوان اعزامی موی تای به رقابتهای جهانی مالزی گفت: بدون شک کسب نتایج مثبت و امیدوارکننده در یک تیم ملی، علاوه بر قابلیت های فردی ورزشکاران ، در گرو همدلی و تجربه نفرات است.

به گزارش کا 118، سرمربی تیم بانوان اعزامی موی تای به رقابتهای جهانی مالزی گفت: بدون شک کسب نتایج مثبت و امیدوارکننده در یک تیم ملی،  علاوه بر قابلیت های فردی ورزشکاران ، در گرو همدلی و تجربه نفراتی است که بدون توجه به منافع شخصی و تنها در راستای سربلندی و درخشش نام ایران در عرصه های بین المللی تلاش می کنند.

مستانه سیف آبادی با بیان مطلب فوق افزود: جوانان موی تای ایران در مسابقات جهانی مالزی با وجود موانع مختلفی که بر سر راه اعزام آنها وجود داشت ، در نهایت با برنامه ریزی اصولی و همچنین مدیریت هوشمندانه جواد نصیری توانست در قالب یک تیم کامل و قدرتمند در هر دو بخش پسران و دختران در این رویداد مهم و معتبر حضور یابد.

سیف آبادی ادامه داد: IFMA به عنوان معتبرترین سازمان جهانی موی تای آماتور که امروزه بین تمامی ورزشکاران شناخته شده است، هر دوره از رقابتهای خود را با کیفیت تر از قبل برگزار می کند تا از این طریق، توانمندی خود را در سطح آسیا و جهان به نمایش گذارد. خوشبختانه تیم ایران نیز توانسته در هر مسابقه با قدرت وارد میدان شده و به شایستگی از اعتبار موی تای کشورمان در مقابل رقبای جهانی خود دفاع کند.

سیف آبادی که در کارنامه اش چند عنوان قهرمانی از رقابتهای جهانی، آسیایی و بین المللی در ورزش موی تای به چشم می خورد، سپس در خصوص عملکرد شاگردان خود در رقابتهای جهانی مالزی عنوان کرد: در موفقیت تیم ایران در این مسابقات، دختران سهم به سزایی داشتند. آنها بدون برخورداری از کمترین حمایت و توجه، هر آنچه در توان داشتند به کار بستند تا یک افتخار ارزشمند و تاریخی را برای کشورمان به ارمغان آورند. عملکرد رضایت بخش و همچنین پیشرفت سطح فنی بانوان اعزامی تا حدی چشمگیر بود که رئیس فدراسیون جهانی و کادر برگزاری مسابقات را وادار به تحسین کرد‌. بسیاری از بازیکنان ما اولین حضور خود را در چنین میدان بزرگ و معتبری تجربه می کردند. تعدادی هم با بهره گیری از تجربیات گذشته  توانستند مدال های رنگارنگی را به دست آورند تا در نهایت تیم دختران ایران با ۱۲ مدال، سهم زیادی در کسب این موفقیت بزرگ داشته باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینها، تنها مدال طلای کاروان ایران توسط تیم دختران و خانم فاطمه ممانی به ارمغان آمد که واقعا کار بزرگی بود. خوشحالم که مزد زحماتمان را گرفتیم و  توانستیم به عنوان بهترین تیم مسابقات جهانی معرفی شویم. لحظه ای که  کاپ بهترین تیم بانوان را دریافت کردم، واقعا احساس غرور و افتخار می کردم. چنین دستاوردهای ارزشمندی در کنار حمایت مسئولین قطعا می تواند به رشد و ترقی هرچه بیش تر بانوان ورزشکار کشورمان در عرصه های پیش رو منجر شود. جوانان ما ثابت کرده اند که اگر مورد توجه و حمایت قرار گیرند، موفقیتهایشان تداوم می یابد. معتقدم همدلی و تجربه مهمترین رمز موفقیت موی تای ایران است.  

سیف آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر سرمربیگری، مسئولیت سرپرستی تیم را نیز برعهده داشتم که باعث شد تجربیات زیادی بدست آورم. انشالله در آینده با برنامه ریزی جامع تر، شاهد رفع برخی نواقص و کمبودها باشیم و با یک ساماندهی قوی و منسجم بتوانیم در رویدادهای پیش رو، حضوری موفق و قدرتمند داشته باشیم. در خاتمه امیدوارم ورزشکاران این رشته فارغ از حواشی، در مسیر درست به راه خود ادامه دهند تا شاهد کسب قهرمانی های واقعی تحت پوشش فدراسیون بین المللی موی تای به عنوان تنها نهاد تایید شده و رسمی این ورزش در دنیا باشیم که مدیریت آن در کشور  برعهده جواد نصیری عضو شورای ریاست IFMA، نایب رئیس فدراسیون آسیایی FAMA و سفیر عالی ورزش در جهان است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا