فرهنگ و هنر

برگزاری یادواره شهدای شاخص دولت در استان سمنان

برگزاری یادواره شهدای شاخص دولت در استان سمنان

کا 118/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برگزاری یادواره شهدای شاخص دولت در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی، اعتماد و مشارکت اجتماعی، برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با محوریت مردم و عمدتا در مساجد و محافل عمومی اجرایی می‌شود.

احمد ریواده، ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان ویژه ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان؛ گفت: ستاد بزرگداشت هفته دولت در سطح استان، شهرستان‌ها و بخش ها تشکیل و برنامه های کمیته های تخصصی ذیل ستاد نیز تدوین شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: ارائه و اطلاع رسانی توفیقات نظام یکی از وظایف ما در بحث جهاد تبیین است که هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی این دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.
ریواده افزود: در راستای امید آفرینی، محتوا سازی ویژه ارائه گزارش اقداماتی که در سطح استان صورت گرفته، در قالب کمیته اطلاع رسانی برای ارائه در سطح استان و ملی در حال انجام است.
وی عنوان کرد: در روز ۸ شهریور سال جاری در راستای تبیین فرهنگ‌ ایثار و شهادت در استان، یادواره وزینی در بخش شهدای شاخص دولت در سطح استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: نشست خبری استاندار و دیدار مردمی و ارائه میز خدمت با حضور استاندار، فرمانداران و اعضای شورای اداری در نماز جمعه در هفته دولت سال جاری انجام‌ می شود.
وی همچنین افزود: برنامه ریزی های لازم‌ طی هماهنگی با سازمان‌ تبلیغات اسلامی برای حضور مدیران در طول مدت هفته دولت سال جاری در سطح‌ مساجد محلات استان متناسب با مشکلات و موارد موجود به همراه دیدار مردمی و بررسی و رسیدگی به مشکلات انجام شده است.
استاندار سمنان گفت: بحث تبیین گفتمان دولت مردمی و گزارشی از اقدامات و تاکیدات ریاست‌ جمهور در راستای سفر به استان به صورت‌ جامع در هقته دولت سال جاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا