فرهنگ و هنر

لزوم استفاده از نخبگان در اجرای کنگره شهدا در قم

کا 118/قم معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهمیت حضور نخبگان علمی در برنامه‌های فرهنگی گفت: بیش از 450 پرونده نخبه در بنیاد شهید وجود دارد که می‌توانیم از آن‌ها در اجرای کنگره کمک بگیریم.

 حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز طی سخنانی در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدای استان قم که در شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم بازآفرینی جایگاه شهدا در میان نسل جوان اظهار کرد: امروز باید تکریم خانواده شهدا در دستور کار قرارگرفته و هویت انقلابی شهر دوباره زنده شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور نخبگان علمی در برنامه‌های فرهنگی افزود: باید در بازآفرینی فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره شهدا از نخبگان نیز بهره برده و فرزندان شهدا را در این برنامه سهیم کنیم.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تصریح کرد: بیش از ۴۵۰ پرونده نخبه در بنیاد شهید وجود دارد که می‌توانیم از آن‌ها در اجرای کنگره کمک بگیریم.

وی خواستار برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر شد و تأکید کرد: بیشتر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در مرکز شهر اجرا می‌شود،‌ نباید به پیرامون شهر و حاشیه شهر بی‌توجه بوده و برای آن‌ها نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام ناظمی در پایان به دغدغه مقام معظم رهبری به منطقه نیروگاه و شاه ابراهیم اشاره کرد و گفت: از حاشیه شهر غفلت نکنیم و کارهای فرهنگی تمام شهر به‌صورت یکپارچه اجرا شود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا