فرهنگ و هنر

قول مساعد وزیر فرهنگ برای تقویت زیرساخت‌های خراسان جنوبی

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی “جواد قناعت” در دیدار با “محمدمهدی اسماعیلی” در تهران، به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و به تشریح فرصت‌های فرهنگی خراسان جنوبی پرداخت.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در این استان اظهار داشت: کوتاهی‌های گذشته سبب بروز این مشکلات شده است لذا اصلاح شرایط موجود و تقویت زیرساخت ضروری است.

وی توجه به نیروی انسانی، تقویت حوزه سخت‌افزاری و تجهیزات و نیز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از مطالبات استان در حوزه فرهنگی و هنری عنوان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تایید جایگاه فرهنگی خراسان جنوبی، درخصوص تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان قول مساعد داد.

ویژه دیدن حوزه فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی در مصوبات دور دوم سفرهای رئیس جمهور از دیگر وعده‌های اسماعیلی در این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه این برنامه، در نشستی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلیات مطالبات استان و راهکارهای رفع نیازهای موجود براساس وعده وزیر را پیگیری کرد.

این نشست با حضور نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همراه بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا