کارگری

شروع به کار دوباره کشتارگاه «پرندک خزر» بعد از ۸سال/ ۲۰۰ کارگر مشغول کار شدند

شروع به کار دوباره کشتارگاه «پرندک خزر» بعد از ۸سال/ ۲۰۰ کارگر مشغول کار شدند

کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه‌سرا که به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سرمایه در گردش از حدود ۸سال پیش تعطیل اعلام شده بود، با پیگیری مسئولان قضایی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار کا 118، واحد کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه‌سرا که از حدود ۸ سال پیش به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سرمایه در گردش تعطیل شده بود، با تغییر سرمایه‌گذار و تجهیز اعتبار فعالیت خود را آغاز کرد.

برخی منابع کارگری در گیلان گفتند: مشکلات مالی و نداشتن سرمایه در گردش، این واحد کشتارگاهی را با چالش مواجه کرده بود، اما امروز شاهد ورود بخش خصوصی برای راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی پرندک خزر هستیم.

آنها با بیان اینکه این واحد کشتارگاهی از سال ۹۳ اعلان ورشکستگی کرده و دراسفند ماه سال ۹۹ در اختیار اداره امور ورشکستگی دادگستری گیلان قرار گرفت و در نهایت با برگزاری مزایده به شرکت رامسر طیور واگذار شد، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری مسئولان قضایی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کشتارگاه پرندک خزر راه‌اندازی شده است.

منابع کارگری با بیان اینکه مزایای راه‌اندازی این واحد کشتارگاهی ایجاد اشتغال و تامین گوشت سفید استان است، در خاتمه افزودند: حدود ۲۰۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند و قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی کارگران زیادی برای اشتغال جذب این کشتارگاه شوند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا