ورزشی

نوجوان قهرمان کشتی آزاد: با زیرگیری طلای جهانی را به دست آوردم

نوجوان قهرمان کشتی آزاد: با زیرگیری طلای جهانی را به دست آوردم

به گزارش کا 118، اهوارا خاطری نماینده وزن 45 کیلوگرم تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در رقابت های جهانی ترکیه در مورد چگونه وارد شدنش به عرصه کشتی اظهار داشت: اهل استان مازندران و شهر ساری هستم. اولین مربی من فرهاد خاطری پدر عزیزم بود و در حال حاضر نیز زیر نظر علی خدایی از مربیان سازنده و خوب استان تمرین می کنم.

وی در مورد الگوی خود در کشتی گفت: از کشتی گیران خارجی جان اسمیت آمریکایی و از کشتی گیران داخلی حسن رحیمی الگوی من هستند.

خاطری در مورد شگردش در کشتی تصریح کرد: شگرد اصلی من زیرگری آن هم زیر سمت راست است و با این شگرد توانستم تمامی رقبای قدرتمند خود را شکست دهم.

قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان در مورد عملکردش در رقابت های جهانی اظهار داشت: پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا، انگیزه ام بیشتر شد و در مسابقات جهانی نیز که سطح خیلی بالایی داشت در دور نخست حریف اسلواکی را با نتیجه 12 بر 1 مغلوب کردم. دومین حریفم از کشور روسیه و بسیار توانمند بود که به لطف خدا توانستم با نتیجه 5 بر صفر شکستش دهم. در مرحله نیمه نهایی نیز سخت ترین حریفم که از آمریکا بود را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشتم و در دیدار فینال نیز حریف ارمنستانی را 12 بر صفر مغلوب کردم.

خاطری گفت: البته تمامی تیم زحمت کشیدند و توانستیم با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: جا دارد از بهنام احسان پور یکی از بهترین مربیانی که دیده ام که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یک الگو است و تلاش های شبانه روزی کادر فنی قدردانی کنم.

قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان تصریح کرد: حضور در کمپ تیم های ملی، استفاده از امکانات فوق العاده آن و تمرین مشترک با تیم ملی بزرگسالان بسیار برای ما که در رده ی نوجوانان هستیم مفید بود.

وی در پایان با تشکر از پدر و مادرش خاطرنشان کرد: از تمامی اقوام و کسانی که حامی و مشوق من بودم تشکر می کنم و ایدوارم که در آینده بتوانم تمامی زحمت هایی که برایم کشیده اند را با کسب مدال های خوشرنگ جبران کنم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا