ورزشی

داوید دخیا از منچستریونایتد خداحافظی کرد

داوید دخیا از منچستریونایتد خداحافظی کرد

به گزارش کا 118، دوران دوازده ساله حضور داوید دخیای اسپانیایی در درون دروازه منچستریونایتد رسما به پایان رسید.

این سنگربان 32ساله اسپانیایی در سال 2011 به شیاطین سرخ پیوست. بعد از سال‌ها حضور به عنوان دروازه‌بان شماره یک یونایتد امسال تابستان قرارداد او در تاریخ 1 جولای به پایان رسید اما مذاکرات طولانی برای تمدید قرارداد که پیش از آن در جریان بود در نهایت به نتیجه نرسید.

دخیا لحظاتی پیش با انتشار یک متن رسما اعلام کرد که دوران حضورش در منچستریونایتد به پایان رسیده و او دیگر بازیکن این تیم نیست.

در متن منتشر شده از طرف دخیا چنین آمده است:” می‌خواستم با این پیام با همه هواداران منچستریونایتد خداحافظی کنم. به خاطر عشق و محبتی که در 12 سال گذشته به من نشان دادید مراتب قدردانی و سپاس خودم را ابراز می‌کنم. از زمانی که سر الکس فرگوسن من را به این باشگاه آورد در کنار همدیگر دستاوردهای زیادی به دست آوردیم. هر زمان که این پیراهن را می‌پوشیدم، این تیم را رهبری می‌کردم و نماینده این باشگاه بودم، با تمام وجود احساس غرور و افتخار می‌کردم. این باشگاه بزرگترین باشگاه دنیا است و پوشیدن پیراهنش افتخاری است که تنها نصیب معدود فوتبالیست‌هایی خوش‌شانس شده است.

از زمانی که به اینجا آمدم تا امروز دورانی موفق و فراموش‌نشدنی را طی کردم. زمانی که به عنوان یک جوان مادرید را ترک کردم و به اینجا آمدم فکرش را نمی‌کردم که در کنار هم اینقدر موفق خواهیم شد. حالا زمان آن رسیده که به سراغ چالشی جدید بروم و در محیطی جدید خودم را تحت فشار بگذارم. منچستر برای همیشه در قلب من خواهد بود. منچستر به من شکل داده و هرگز ترکم نخواهد کرد”.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا