کارگری

اغلب زباله‌گردها مهاجران غیرقانونی هستند/ افزایش طلاق ناشی از افکار منحط غربی است

اغلب زباله‌گردها مهاجران غیرقانونی هستند/ افزایش طلاق ناشی از افکار منحط غربی است

به گزارش کا 118، احمد وحیدی در اختتامیه کارگاه سه روزه برنامه‌ریزی راهبردی حمایت از اطفال و نوجوان، گفت: سن و سال اندک برخی از امامان ما نشان می‌دهد کودکان در مکتب اهل بیت می‌توانند به درجات بلند حتی امامت برسند و در واقع، محدودیت فهم ما از کودکان را متذکر می‌شود.

وی افزود: موضوع سن و نقش آن در فهم و درک و مسئولیت باید تبیین شود، لازم است، در نگاه به انسان از لحاظ سنی بازشناسی دوباره داشته باشیم و از شیوه‌های غربی و نگاه غربی به کودک، که آن را فاقد بلوغ و تکامل می‌داند پیروی نکنیم و پیرو جامعه‌شناسی خودمان و بر اساس ملاک اعتقادی خودمان باشیم.

وزیر کشور گفت: آنچه غربی‌ها برای ما به عنوان حق کودک می‌گویند، به عنوان مثال کودک همسری مهم‌تر است یا حق داشتن پدر و مادر، وقتی کودک دارای پدر و مادر است مشکلی برای او از جمله آسیب‌های اجتماعی پیش نمی‌آید.

وحیدی یادآور شد: طبق آمار غربی‌ها، ۵۰ درصد کودکان غربی، پدر ندارند و این از گفته‌های خودشان است. حتی چهره‌های مطرح و مشهور آن‌ها نیز قائل به پدر و مادر بودن نیستند و هیچ قاعده‌ای برای رابطه زناشویی قائل نیستند در حالی که این جزو حقوق اولیه یک کودک برای داشتن پدر و مادر است.

وی تاکیدکرد: امروز غرب داعیه حقوق کودکان دارد درحالی که نرم‌افزارهایی ساختند که کودکان را به خودکشی می‌رساند. بازی‌هایی که منجر به مرگ و خودکشی نوجوانان می‌شود، در صورتی که مدعی هستند بهترین ملاک برای حقوق کودک را در اختیار دارند.

وزیر کشور افزود: اینکه امروز مقداری نرخ طلاق در کشور ما بالا رفته ناشی از افکار منحط غربی است که به فرهنگ خانوادگی ما نفوذ کرده است. حداقل میان کشورهای اسلامی باید ملاک‌های اسلامی را برای حقوق بازیابی و میثاقی از حقوق کودک و نوجوان تعیین کنیم.

وحیدی با اشاره به تبلیغ دروغ غربی‌ها مبنی آمار کودکان کار ایران گفت: بیشتر افراد و کودکانی که به دنبال زباله‌گردی می‌روند ایرانی نیستند و از اتباع هستند. بسیاری از این کودکان و زباله‌گردها روزانه بیش از یک میلیون درآمد دارند و عملا این مسئله یک تجارت و بیزینس است.

وی با تاکید بر اینکه اغلب زباله‌گردها مهاجران غیرقانونی هستند، خاطرنشان کرد: حتی رهبری برای این مهاجرین غیرقانونی دستور تحصیل دادند، در حالی که در کشورهای مدعی همچون آمریکا مهاجرین را با بدترین و وحشی‌ترین شکل بیرون می‌کنند.

وزیر کشور گفت: از دیگر موضوعات دسترسی به اینترنت توسط کودکان است که حتی غربی‌ها هم برای آن محدودیتی قائل هستند، درحالی که در کشور ما موضوع دسترسی کودک ونوجوان در بهره‌مندی از اینترنت بدون محدودیت است.

وحیدی تصریح کرد: باید در حوزه حقوق کودک کارهایی که درحال انجام است تبلیغ شود تا دروغ دشمنان کشور برملا شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا