فرهنگ و هنر

جیمز گان، مدیر اجرایی «دی سی» شد

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118از اینترتینمنت ویکلی، جیمز گان به همراه پیتر سفرن بر فعالیت‌های خلاقانه در تولیدات فیلم، تلویزیون و انیمیشن کمپانی برادران وارنر نظارت می‌کنند؛ این دو، پیشرو توسعه و اجرای برنامه‌های بلندمدت برای بسیاری از برنامه‌های دی‌سی کامیکس خواهند بود.

گان کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی پس از آنکه حرفه‌اش را در اواسط دهه ۱۹۹۰ به عنوان فیلم‌نامه‌نویس آغاز کرد، کارگردانی خود را با ساخت فیلم کمدی ترسناک خزیدن در سال شروع و با ساخت فیلم‌های سوپر در سال ۲۰۱۰، نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۴، دنباله نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۷ و جوخه انتحار در سال ۲۰۲۱ به ژانر ابرقهرمانی روی آورد.

او همچنین در آثار تلویزیونی فعالیت داشته و مجموعه‌های پی‌جی پون را در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ و صلح‌آور در سال ۲۰۲۲ را ساخت.

گان و سفرن در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: تعهد ما به سوپرمن، بتمن، واندر وومن، آکوامن، هارلی کوین و بقیه شخصیت‌های دی سی تنها با تعهد ما به شگفتی امکان انسانی که این شخصیت‌ها نشان می‌دهند برابری می‌کند. ما هیجان‌زده هستیم که تجربه تئاتر را در سراسر جهان تقویت کنیم، زیرا برخی از بزرگترین، زیباترین و باشکوه‌ترین داستان‌هایی که تاکنون گفته شده است را تعریف می‌کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا