فرهنگ و هنر

از امکان تماس رایگان با ایران تا پذیرایی سه وعده از زائران اربعین در عمود ۱۰۹۰

کا 118/قم مدیر موکب مسجد مقدس جمکران گفت: ایجاد امکان تماس رایگان زائران با ایران، برگزاری نمازهای جماعت و مراسم سخنرانی و عزاداری و پذیرایی در سه وعده از جمله خدمات موکب «مع امام منصور» در عمود ۱۰۹۰ است.

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده امروز ۲۲ شهریورماه طی سخنانی با اشاره به این که با همراهی همه خیرین، موکب «مع امام منصور» مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۹۰ برپا شد، اظهار کرد: بخشی از هزینه خرید زمین این موکب با مشارکت های مردمی تامین و پرداخت شده و در حال حاضر این موکب در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر ذیل پرچم «یالثارات الحسین(ع)» برپا شده و خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را به زائرین اربعین حسینی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در این موکب روزانه در سه وعده غذایی از زائران پذیرایی و میان وعده هایی مانند شربت و چای نیز به صورت مستمر توزیع می شود.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران از ایجاد امکان تماس رایگان زائران با ایران در این موکب خبر داد و افزود: در حوزه فرهنگی نیز نماز های جماعت و مراسم سخنرانی و عزاداری و همچنین پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی توسط خادمین مسجد مقدس جمکران انجام می شود.

هاشمی زاده در پایان با اشاره به اینکه خدمات هنری خوشنویسی در قالب طرح «مشق عهد» نیز در این موکب به زائران ارائه می شود، تصریح کرد: این موکب در عمود ۱۰۹۰ برپاست و خادمان مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی در آن به میزبانی از زائران اربعین می پردازند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا