ورزشی

جلوی اتوبوس هوادار را می‌زنند اما محروم نمی‌شوند/ همه می‌دانند چه تیمی از داوری سود برده است!

به گزارش کا 118، فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل فولاد در جمع خبرنگاران درباره بیانیه های پرسپولیس علیه استقلال اظهار داشت: آن‌ها به دنبال تخریب استقلال هستند و بار اول‌شان هم نیست. در چند روز گذشته بارها رفتارهای غیر قانونی داشتند اما هیچ برخوردی با آن‌ها صورت نگرفته است اما تا کوچکترین اتفاق می‌افتد همه ناعدالتی ها علیه استقلال رخ می دهد. بازیکن حریف جلوی اتوبوس، هوادار را می زند، به دیگران توهین می کنند و هر چه می خواهند می گویند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. اما زمانی که بازیکنان استقلال کوچکترین حرکتی می کنند همه به دنبال محروم شدن بازیکنان این تیم هستند و این ناعدالتی است. قانون باید برای همه یکسان باشد تا هیچ کس متضرر نشود.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت آتیلا حجازی برای سرپرستی استقلال به کجا رسیده است گفت: در حال انجام کارها هستیم تا هر چه زودتر او به عنوان سرپرست در کنار تیم باشد.

سمیعی در خصوص آخرین بازی استقلال برابر پیکان و اینکه کجا برگزار می شود، توضیح داد: متاسفانه برای این هم داستان درست کرده اند. بازی های حذفی شان را در تهران برگزار می کنند و به دنبال این هستند تا هوادارانشان در بازی حاضر باشند اما تا استقلال راجع به هفته آخر صحبت می کند همه شروع به داد و بیداد و اعتراض می کنند. امیدوارم مسئولین در این خصوص عدالت را رعایت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیسی ها گفته اند استقلال ۱۸ امتیاز از اشتباهات داوری سود برده است، بیان کرد: اگر قرار باشد این موضوع را بررسی کنیم باید از اول فصل کارشناسی کنیم و نمی دانم چرا این صحبت ها مرتب انجام می شود و همه می دانند که چه تیمی از داوری سود برده است.

او در پایان گفت: بهتر است هر کسی در زمین فوتبال نتیجه بگیرد و نباید آنها به دنبال حاشیه سازی برای رقیب باشند بلکه باید خودشان بتوانند نتیجه لازم را به دست بیاورند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا