فرهنگ و هنر

دیدار استاندار ایلام با دو جانباز دوران دفاع مقدس

کا 118/ایلام استاندار ایلام از جانبازان دوران دفاع مقدس «علی عیسی‌نژاد» و «محمدرضا فرجی» دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

 دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه جمعه ۲۸ مرداد به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی با خانواده علی عیسی نژاد جانباز قطع نخاعی ۷۰ درصد دیدار و گفتگو کرد. 

استاندار ایلام در این دیدار با عنوان این مطلب که جانبازان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فداکاری کرده‌اند، اظهار داشت: جانبازان برای حفظ آرمان ‌و اعتقادات خود و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

وی با عنوان این مطلب که جانبازان افتخار و مایه مباهات همه ما هستند، اضافه کرد: جانبازان باید همیشه مورد تکریم همه قرار گیرند.

گفتنی است در این دیدار جانباز گرانقدر علی عیسی نژاد از دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در خواست تجهیز خانه خود در مهران را برای زائر سرای جانبازان قطع نخاع کرد که بلافاصله استاندار دستور داد ضمن تجهیز آب و برق و گاز و … موضوع سرمایش این زائرسرا در اسرع وقت برطرف شود.

جانباز  گرانقدر۷۰ درصد قطع نخاعی علی عیسی نژاد با عضویت وظیفه جمعی لشکر ۱۱ امیرالمومنین علیه السلام در منطقه مهران به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

همچنین استاندار ایلام با خانواده جانباز و آزاده سرافراز محمد رضا فرجی دیدار و در این دیدار اظهار کرد: آزادگان با صبر و استقامت خود پیام مقاومت ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کردند، اظهار داشت: آزادگان بهترین و شیرین ترین دوران عمر خود در اسارت گذارند و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آزادگان، زندان‌های مخوف رژیم بعثی را به دانشگاه معرفت آزادگی و انسان سازی تبدیل کردند، اضافه کرد: آزادگان با تحمل شدیدترین شکنجه ها الگویی عزتمندانه و فراموش نشدنی را از خود به یادگار گذاشتند که برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

محمدرضا فرجی آزاده سرافراز و جانباز ۶۰ درصد با عضویت مردمی در مورخ ۱/ ۷/ ۵۹ در منطقه مهران به اسارت نیروی دشمن بعثی در آمده و در تاریخ ۲۹/ ۵/ ۶۹ پس از ۱۰ سال به میهن اسلامی اسلامی بازگشت.

انتهای پیام 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا