ورزشی

تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای پر‌سپولیس در حضور مهمان ویژه

تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای پر‌سپولیس در حضور مهمان ویژه

به گزارش کا 118 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که روز گذشته به استراحت پرداختند، تمرینات خود را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه از سر گرفتند.

بازیکنان طبق برنامه کادر فنی، ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه، بدن‌ها را با انجام کارهای کششی و نرمشی گرم کردند.

سپس وارد زمین چمن شدند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. تمرین با پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و بعد از آن، حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی بخش پایانی تمرین امروز بود.

در این بخش، کادر فنی، تاکتیک‎های مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود که به طور کامل اجرا شد. تمرین امروز که سنگین و پر فشار بود، بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص داشت  و ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.

لیث نوبری مهاجم اسبق پرسپولیس، میهمان ویژه تمرین امروز بود و با بازیکنان و کادر فنی به خوش و بش پرداخت و برای آنها در فصل جدید مسابقات، آرزوی موفقیت کرد.

پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در هفته اول، آماده می‌شود. سرخپوشان، فردا (دوشنبه) و پس فردا، تمرینات خود را ادامه می‌دهند و برای این بازی، روز سه‌شنبه به اردو می‌روند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا