ورزشی

جنجال‌های رئیس جدید سرخابی‌ها

جنجال‌های رئیس جدید سرخابی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی کا 118، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر بازهم شاهد اظهار نظر حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد وضعیت سرخابی‌های پایتخت خصوصاً شرایط استقلال بودیم. قربان‌زاده که علاقه زیادی به اظهار نظر در خصوص دو باشگاه مردمی و پرطرفدار پایتخت دارد در فضای مجازی هم فعال است و نسبت به اتفاقات روز واکنش نشان می‌دهد و در اینستاگرام و کلاب هاوس سعی می‌کند پاسخگوی مخاطبین باشد.

این اتفاق از زمان ورود دو باشگاه به فرابورس و فروش بخش عمده‌ای از سهام آنها به طرفدارانشان رخ داد و به نوعی این دو باشگاه که متولی‌شان تا پیش از این وزارت ورزش و جوانان بود الان به نوعی هم زیرمجموعه دولت محسوب می‌شوند و هم یک رقیب برای تصمیم گیری در موردشان ایجاد شده که سازمان خصوصی‌سازی و رئیس آن قربان زاده است.

این موضوع بعضاً باعث اختلاف نظر و ایجاد مشکلاتی هم شده است و بارها عنوان شده که بخشی از مشکلات دو باشگاه حاصل اختلاف نظر میان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی است و آخرین مورد آن را درمورد انتخاب مدیرعامل جدید استقلال شاهد بودیم. جایی که قربانزاده اصرار به حضور علی خطیر داشت و علیرغم مخالفت سجادی در نهایت وی به این مسئولیت انتخاب شد و حالا هم از گوشه و کنار شنیده می‌شود سجادی از این موضوع به شدت ناراضی است و چه بسا این نارضایتی در ادامه دودش به چشم استقلال برود.

پیش از این هم بارها شاهد اظهار نظرهای جنجالی قربانزاده در مورد سرخابی‌های پایتخت بودیم. یکی از آنها مربوط به فصلی است آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود و توانست با هدایت فرهاد مجیدی به قهرمانی برسد. قربانزاده مدعی شد استقلال در آن فصل 150 میلیارد تومان بیشتر از حد مجاز از بورس برداشت کرده است و به نوعی این باشگاه مقروض سهامدارانش شده است. ادعایی که با واکنش تند آجورلو و صحبت‌هایش در این خصوص همراه بود.

بعد از ان دعوای فتح الله زاده با قربانزاده در برنامه فوتبال برتر بود که جنجال زیادی بپا کرد. رئیس سازمان خصوصی سازی رو در رو با مدیرعامل استقلال او را فاقد صلاحیت برای مدیریت این باشگاه عنوان کرد و در ادعایی جنجالی هم مدعی شد فتح الله زاده یک چک 5 میلیاردی بابت طلبش از این باشگاه را دو بار وصول کرده است. حالا قربانزاده اخیراً ادعا کرده هم آجورلو و هم فتح الله زاده تحت پیگرد قضایی قرار دارند و با قید وثیقه آزاد هستند.

بعد از آن بود که قربانزاده با حجت کریمی هم سرپنجه شد و طرفین صحبت‌هایی علیه هم داشتند و در نهایت حجت کریمی با بیان اینکه: استقلال قربانی قربانزاده‌ها شده است به نوعی مشکلات استقلال را به رئیس سازمان خصوصی سازی ربط داد و قربانزاده در پاسخ برگه ارزشیابی مدیران فوتبال ایران را منتشر کرد و در آن کریمی در رتبه‌های پایین این ارزشیابی قرار داشت. نکته جالب توجه این ارزشیابی حضور علی خطیر در رتبه اول و رضا درویش در رتبه دوم بود و قربانزاده ضمن نالایق دانستن کریمی برای مدیریت استقلال به نوعی برای علی خطیر هم تبلیغ کرد و این عاملی بود که حضور وی را در مسند مدیریت باشگاه رقم زد.

قربانزاده بارها با اظهار نظرهایش در خصوص سرخابی های پایتخت جنجال ساز شده و خودش هم ظاهراً از این جنجالی بودن و در رأس خبرها قرار داشتن بدش نمی‌آید. حالا که به قول خیلی از پیشکسوتان فوتبال او رقیب وزارت ورزش در تصمیم گیری برای استقلال و پرسپولیس است و ظاهراً ادامه این تصمیم سازی های موازی همانطور که تاکنون نتیجه بخش نبوده به زیان این دو باشگاه تمام شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا