ورزشی

مشکل نادری برای حضور در تراکتور حل شد

مشکل نادری برای حضور در تراکتور حل شد

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نخستین جلسه کارگروه با حضور مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه و سایر اعضا تشکیل و موارد ذیل مصوب و مقرر شد که از طریق سایت سازمان لیگ این مصوبات به باشگاه ها ابلاغ شود.

1- حسب تقاضای برخی باشگاه ها و به منظور تقویت تیم های ملی امید و جوانان به هر کدام از گروه سنی سهمیه زیر 23 سال یک نفر و زیر 21 سال یک نفر به سهمیه ابلاغی برای تمامی باشگاه‌ها با رعایت سقف بودجه اضافه شود.

2- با توجه به استعلام از دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال و پاسخ این دپارتمان مقرر شد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر کشور مبدا که قصد حضور در مسابقات «لیگ برتر و لیگ یک» کشور را دارند مشمول بند 23 دستور العمل ناظر به انعقاد قراردادها محسوب نمی‌شوند.

3- با توجه به بررسی‌های انجام شده و استعلام از دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس استانداردهای مالی مبلغ رضایت نامه بازیکنان به تناسب مدت زمان قرارداد بازیکنان و باشگاه مقصد به مدت زمان سالیانه قرارداد تقسیم و «مستهلک» شود و سالیانه از سقف بودجه آن باشگاه به تناسب مدت زمان قرارداد کسر خواهد شد.

بدین ترتیب با توجه به بند دو این مصوبات محمد نادری که فصل گذشته در تیم آلتای ترکیه توپ می‌زد و جزو سهمیه خارجی محسوب می‌شد، مشکلی برای حضور در تیم تراکتور ندارد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا