ورزشی

برنامه 40 روزه ملی‌پوشان والیبال ساحلی/ سه رویداد مهم تا هانگژو

برنامه 40 روزه ملی‌پوشان والیبال ساحلی/ سه رویداد مهم تا هانگژو

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران خود را برای حضور شایسته در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کنند که 28 شهریور تا ششم مهرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد ونگژو چین برای حضور در تور جهانی ساحلی ترک کردند که این مسابقات از 19 تا 22 مرداد برگزار می‌شود.

سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی در تشریح برنامه‌ ملی‌پوشان تا بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: بازیکنان تیم‌های ملی آمادگی جسمانی و تکنیکی خوبی دارند و از هر لحظه برای پیشرفت روحی و روانی آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

حمید موحدی تصریح کرد: این دوره از بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای بازیکنان ایران است که برای نخستین بار در این رقابت‌ها مدال و افتخار کسب کنند. برای حضور شایسته در بازی‌های آسیایی هانگژو تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتم و ملی‌پوشان انگیزه بسیار خوبی دارند.

وی در ادامه به برنامه‌ تیم‌های ملی تا شروع بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: برای تور آسیایی چین تایپه که بعد از تور جهانی ونگژو (26 تا 29 مرداد) برگزار می‌شود، ثبت نام کردیم اما چون کشور میزبان در ایران سفارت ندارد، تقاضای ویزای الکترونیک دادیم و در صورت صدور ویزا تا زمان برگزاری این رقابت‌ها، از چین راهی چین‌تایپه می‌شویم.

سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران به مسابقات مرحله نخست انتخابی المپیک منطقه آسیای مرکزی اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها نیز از 14 تا 16 شهریور در کشور بنگلادش برگزار می‌شود و دو تیم ایران در آن شرکت خواهند کرد. بدیهی است که در فواصل بین مسابقات نیز تمرینات ملی‌پوشان به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

بهمن سالمی، سینا شوکتی، عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی بازیکنان تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در رویدادهای پیش رو هستند و حمید موحدی به عنوان سرمربی، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا