ورزشی

بایرن مونیخ 4-2 موناکو؛ شاگردان توخل آماده برای بازی سوپرجام

بایرن مونیخ 4-2 موناکو؛ شاگردان توخل آماده برای بازی سوپرجام

به گزارش کا 118، بایرن مونیخ در آخرین بازی پیش‌فصل خود مقابل موناکو به پیروزی رسید تا با برد به استقبال دیدار سوپرجام مقابل لایپزیش برود

بایرن مونیخ و موناکو در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4-2 باواریایی‌ها به پایان رسید. در دیداری که به میزبانی اونترهاخینگ آلمان برگزار شد، ابتدا موناکو با گل تاکومی مینامینو در دقیقه 29 بازی از بایرن پیش افتاد؛ اما برتری باشگاه فرانسوی دوامی نداشت و کنراد لایمر، خرید جدید اف‌سی بایرن دو دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. سپس نوبت جمال موسیالا بود که با حرکات دیدنی و سپس ضربه تمام‌کننده‌اش مونیخی‌ها را پیش بیاندازد. در آخرین ثانیه‌های این نیمه نیز بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ کاشته لئون گورتسکا به دست مدافع موناکو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. سرژ گنابری پشت توپ ایستاد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم موناکو برای جبران نتیجه به حملات خود افزود. مونگاسکی‌ها در دقیقه 62 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و ویسام بن یدر، ستاره موناکو اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه بایرن مونیخ مجدداً کنترل بازی را در دست گرفت و لروی سانه در دقیقه 69 با یک ضربه آرام و دیدنی گل چهارم شاگردان توماس توخل را به ثمر رساند. در نهایت با وجود تداوم حملات باواریایی‌ها و لرزیدن تیر دروازه موناکو، بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بایرن مونیخ در 4 بازی از 5 دیدار پیش‌فصل خود به پیروزی رسید؛ باواریایی‌ها در طول این 5 مسابقه، 37 گل را به ثمر رساندند و 8 گل نیز دریافت کردند. مونیخی‌ها، بی‌رحم در حمله و البته متزلزل در دفاع به استقبال دیدار سوپرجام مقابل لایپزیش می‌روند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا