ورزشی

سامورایی‌ها با شکست ایتالیا سوم شدند

سامورایی‌ها با شکست ایتالیا سوم شدند

به گزارش کا 118، تیم‌های والیبال ایتالیا و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه، اول مرداد) در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند که در نهایت ژاپن پیروز شد.  

سامورایی با پیروزی ۳ بر ۱ و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳، ۱۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ مقابل قهرمان جهان به عنوان اولین تیم آسیایی موفق به کسب مدال در لیگ ملت‌ها شدند.  

ژاپن در ست اول این دیدار تیم برتر میدان بود و با عملکرد خوب خود توانست ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود. در ست دوم رقابت دو تیم نزدیک شد و پایاپای پیش رفتند اما این ژاپن بود که در این ست هم ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید. در ست سوم ایتالیا ۱۱ بر ۷ از ژاپن پیش افتاد و هر چه ژاپن تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند نتوانست. این تیم در دقایق پایانی ست بازیکنان اصلی خود را تعویض کرد تا استراحت کنند و برای ست چهارم آماده شوند. در نهایت ایتالیا این ست را ۲۵ بر ۱۷ برنده شد. رقابت دو تیم در امتیازات ابتدایی ست چهارم پایاپای بود اما ایتالیا با دفاع فوق‌العاده‌ای که داشت اختلاف امتیاز خود را با حریف بیشتر کرد و ۲۲ بر ۱۲ پیش افتاد. ژاپن نتوانست این اختلاف امتیاز زیاد را جبران کند و ست را ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد. در ست پنجم ژاپن عملکرد درخشانی داشت و با دفاع و حمله خوب خود موفق شد ۱۵ بر ۹ برنده شود. 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا