فرهنگ و هنر

گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش کا 118، استاندار کردستان در این آیین اظهار داشت: حضور ما در گلزار شهدا و آرامگاه بزرگمردان دوره معاصر که کار بزرگ و ماندگاری را در تاریخ این کشور ثبت و ضبط کردند نه فقط برای بزرگداشت شهدا بلکه برای تمدید روحیه و انگیزه و مددگرفتن از ارواح شهدا است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون و مدیون خون‌های پاک و به ناحق ریخته این شهیدان والامقام است در اوج مسیر خود و در نزدیک قله‌های نهایی است، هدف بزرگی که امام راحل، مردم و شهدا برای آن به پا خواستند مورد حسد، هجمه و تهاجم همه جانبه و ترکیبی دشمنان و ایادی و مزدوران و فریب‌خوردگان و رمالان رسانه‌ای قرار دارد.

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فرق این دوره از اغتشاشات و دشمنی‌ها در این است که اگر دشمنان در گذشته روی نقاط ضعف زوم کرده بودند امروز روی نقاط قوت نظام هجوم می‌آورند.

گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از این نقاط قوت وجود شخصیت‌های بزرگی است که باید تا دنیا دنیا است افتخار ما و جهان اسلام و مستضعفین باشند، گفت: دشمن برای اینکه این گوهرهای گرانبها، ستاره‌های درخشان و مشعل‌های روشن را در این غبار فتنه‌ها مخدوش کند و نگاه نسل نو را به این ستارگان درخشان آنگونه که خود می‌دهد شکل دهد آنان را مورد هجمه و هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از شخصیت‌های بزرگی است که امروز مورد هجمه جدی دشمنان قرار گرفته است، گفت: حاج قاسم وقتی زنده بود دشمن از بزرگ تا کوچک از او هراس داشت و امروز هم از عکس و تصویر این شهید هراسناک است.

زارعی کوشا اضافه کرد: باید روی کلیدواژه جهاد تبیین تاکید کنیم، امروز نیازمند جهاد تبیین هستیم تا دشمن در این جنگ ترکیبی که پیشقراول آن جنگ رسانه‌ای است نتواند به اهداف شوم خود برسد.

از ۲۹ آبان تا ۶ آذر با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا