ورزشی

پاسخ دبیر به منتقدان: با کارمان حرف بزنیم و جر نزنیم!

پاسخ دبیر به منتقدان: با کارمان حرف بزنیم و جر نزنیم!

به گزارش کا 118، علیرضا دبیر، رییس کنونی فدراسیون کشتی و نامزد ریاست این فدراسیون در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با تشکر از اعضای مجمع و روسای هیات های کشتی، گفت:

اگر قرار است کشتی یا ورزش ما تکان بخورد، روسای هیات‌های ما باید برای ورزش کشور الگو باشند. همین کامران و رضا ۴ سال پیش نمی‌دانستند کجا بودند. کامران (قاسم‌پور) را با رباط پاره ول کردند و رضا هم طور دیگر. همیشه بیاییم به موضوعات درست بپردازیم. همه می‌خواهند با شلوغ کاری جلو بروند. بیایید با کارمان حرف بزنیم و جر نزنیم. اگر می‌خواهیم این مملکت درست شود باید کار کنیم. من این را ثابت کردم و کار کردم. به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند.

نامزد ریاست فدراسیون کشتی گفت:

ما رویای بزرگ جهانی و المپیک را داریم. تازه کار شروع شده است. ۲۰۲۸ حتما باید دو تیم ایران با فاصله زیاد قهرمان المپیک شوند. البته برای ۲۰۲۴ پاریس هم برنامه داریم. کشتی باید با عمل خودش را بهتر ثابت کند. اگر کسی بگوید در کشتی فقط ساخت و ساز شده، ظلم کرده است. جمعیت ۳۰ هزار نفری را تبدیل به ۴۰۰ هزار نفر کردیم که واقعا کار سختی اشت. جمعیت کشتی‌گیر مازندران ۲ هزار نفر بود اما امروز ۷ برابر شده است.

وی ادامه داد:

از همه دوستان ممنونم. کار تازه شروع شده است. در کشور ما هر کس کار می‌کند بیشتر به دادگاه می کشانند. ای کاش با مدیرانی که کار نمی‌کنند برخورد شود.

پیش از صحبت‌های دبیر، کلیپی از اقدامات فدراسیون کشتی طی ۴ سال گذشته به نمایش درآمد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا