فرهنگ و هنر

حیف سر صحنه از اسب افتادم و نقشم کوتاه شد

بیوک میرزایی، بازیگر باسابقه عرصه سینما، تلویزیون و رادیو که سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی را در نوبت پخش دارد، گفت: امیدوارم مردم با تماشای «جشن سربرون» لذت ببرند و دوباره به تلویزیون علاقه مند شوند. این مجموعه طی دو سه هفته آینده به آنتن می آید.

میرزایی در گفت و گویی با کا 118 درباره فعالیت این روزهایش و کار برای تلویزیون و رادیو توضیح داد: متاسفانه اوضاع خوب نیست؛ اما به هر حال کار می کنیم. برای تلویزیون یکسری کارها دارم و در رادیو هم مشغولم. برنامه «صبح جمعه با شما» و چندین برنامه دیگر را هم در رادیو دارم. در تلویزیون چند تله فیلم پیشنهاد شده که مشغول آنها هستم. در کل کارهای جدید تلویزیون متاسفانه ایده‌آل نیستند اما «جشن سربرون» یک کار واقعاً فاخر و ویژه است؛ به هر حال در این شرایط هم کار می کنیم و بهتر از بیکاری است اما راضی کننده نیست.

سر صحنه از اسب افتادم و آسیب دیدم

وی با اعلام اینکه سریال «جشن سربرون» را آماده پخش دارند، در توضیح این مجموعه گفت: یک سریال ۶۰ ـ ۷۰ قسمتی الف ویژه و جزو کارهای فاخر و کلاسیک است که فکر می کنم از دو سه ـ هفته آینده و اواخر شهریور ماه به روی آنتن برود. امیدوارم کار مخاطب پسندی باشد و مردم دوست داشته باشند. همچنین یکی دو سریال هم اخیرا به من پیشنهاد شده اما فعلاً اتفاقی نیفتاده و تصمیمی نگرفتم.

میرزایی در یادآوری نقشش در «جشن سربرون» اظهار کرد: در این سریال نقش یکی از فرمانده های زمان قاجار را بازی کردم. شخصیتی که از سربازی به سرداری می رسد. یک آدم فرصت طلب که به خاطر موقعیت خودش دست به هرکاری می زند و در نهایت جوابش را هم می گیرد. حیف که سر صحنه از اسب افتادم و آسیب دیدم وگرنه نقشم طولانی تر می شد. کار واقعا عالی بود بی صبرانه منتظر پوشش هستم.

حیف سر صحنه از اسب افتادم و نقشم کوتاه شد
بیوک میرزایی در روزگار جوانی

بیایید سانسورها را برداریم یا کم کنیم

این هنرمند در ادامه با اشاره به شرایط موجود تلویزیون، در بخش محدودیت ها تاکید کرد: بیاید سانسورها را برداریم یا حداقل کم کنیم؛ به عنوان مثال در سریال در حال پخش «یاغی»، لحظه های سیگار کشیدن یا بیرون بودن موی خانم ها و خیلی اتفاقات دیگر که واقعیت بخشی از افراد جامعه ما هستند و همه ما به عینه آنها را می بینیم، نباید از فیلم و سریال هایمان حذف شوند. ما با سانسور واقعاً به جایی نمی رسیم. وقتی مقابل ساده ترین اتفاقات جامعه در رسانه ملی مان گرفته شود واقعاً دیگر حرفی برای گفتن وجود ندارد. تلویزیون یک تکانی به خودش بدهد و سانسورهایش را کم کند.

بیوک میرزایی در پایان گفت: مردم نباید از تلویزیون فراری باشند بلکه باید با افتخار رسانه ملی شان را دنبال کنند، چون تلویزیون مال مردم است پس بیایید کاری کنیم که مردممان از تلویزیون راضی باشند نه اینکه به دنبال رسانه‌های دیگر بروند.

به گزارش کا 118، سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان آماده پخش شده است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، بیوک میرزایی، زنده یاد کریم اکبری مبارکه، قاسم زارع و … از بازیگران جشن سربرون هستند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا