کارگری

ستاره مراکشی علاقه ای به حضور در منچستریونایتد ندارد

ستاره مراکشی علاقه ای به حضور در منچستریونایتد ندارد

به گزارش کا 118، عملکرد درخشان امرابط در فصل گذشته و خصوصا در جام جهانی 2022 قطر با پیراهن تیم ملی مراکش باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود. 

در چند ماه اخیر نام باشگاه‌های بسیاری در کنار نام او به گوش رسیده که در این بین بارسلونا و منچستریونایتد جدی‌تر از بقیه بودند. شیاطین سرخ مذاکرات برای جذب او در این تابستان را هم آغاز کرده‌اند اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند. 

امرابط در گفتگو با آژانس خبری ANSA درباره شرایط خودش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: «هنوز چیزی نمی‌دانم، ممکن است در فیورنتینا بمانم.

این ادعا به هیچ وجه خبر خوبی برای یونایتد نیست که علاقه زیادی به این هافبک فیورنتینا دارد و امیدوار است که بتواند انتقال او به اولدترافورد را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. 

روزنامه‌های انگلیسی چند روز قبل خبر داده بودند که اریک تن‌هاخ از مدیران یونایتد خواسته که هرچه زودتر بازیکنان قرار گرفته در فهرست مازاد را بفروشند تا شرایط برای به خدمت گرفتن این بازیکن فراهم شود. 

امرابط در اواخر ماه جاری میلادی 27 ساله خواهد شد و پیشنهاداتی از باشگاه الاهلی عربستان هم دریافت کرده است اما دوست دارد به حضور در لیگ‌های اروپایی ادامه دهد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا