ورزشی

بازگشت فرشاد آقای صعود به سپیدرود

بازگشت فرشاد آقای صعود به سپیدرود

به گزارش کا 118 و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، آقای حامد یوسفی مالک جدید سپیدرود بلافاصله پس از حضور رسمی در باشگاه با فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به توافق رسید تا فرشاد آقای گل که حالا در دوران مربیگری باید او را آقای صعود بنامیم پس از ۷ سال دوباره سکان هدایت قدیمی ترین تیم گیلان زمین را برعهده بگیرد.

فرشاد پیوس که تاکنون موفق شده ۴ بار با تیم های تحت رهبری خود به لیگ دسته اول صعود کند، حدود هفت سال پیش و در ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۴ سرمربیگری سپیدرود را در لیگ دسته دوم برعهده داشت و در ۲۶ اردی بهشت بیست و چند هزار نفری ورزشگاه عضدی در سال ۹۵ موفق شد تا سپیدرود رشت را به لیگ دسته اول رهنمون سازد و یکی از خاطره انگیزترین روزهای ورزشی تاریخ رشت را رقم بزند.

عقد قرارداد مالک جدید باشگاه سپیدرود با فرشاد پیوس علاوه بر اینکه در کوتاه ترین زمان پس از انتقال مالکیت به وی انجام شد، در مذاکره و حصول توافق نیز به نوعی رکورد محسوب می شود و طرفین در کمتر از نیم ساعت با اتفاق نظر در بندهای قرارداد به توافق رسیدند.

بر طبق اعلام روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، چهارشنبه هفته آینده مراسم رسمی معارفه سرمربی جدید باشگاه سپیدرود و سایر اعضای کادرفنی در مجموعه ورزشی دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا