ورزشی

مورایس: مادران ایرانی لیاقت دیدن بازی فرزندان‌شان را دارند/ ما عادلانه می‌جنگیم

مورایس: مادران ایرانی لیاقت دیدن بازی فرزندان‌شان را دارند/ ما عادلانه می‌جنگیم

به گزارش کا 118، ژوزه مورایس در آیین رونمایی از پیراهن و حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:وقتی لیاقت کسب جامی را داشته باشید، در نهایت آن را به دست می‌آورید؛ ما اینجا یک تیم خوشحال هستیم؛ ما یک شهر مهمان‌پذیر با مردم مهمان‌پذیر هستیم و حتی می‌توان گفت ما یک شهر با هواداران و ایرانیان مهمان‌پذیر هستیم.

وی افزود: ما به جنگ نمی‌رویم تا بجنگیم چون چیزی که می‌خواهیم صلح است؛ در صلح ارزش‌های قدرتمندی وجود دارند که می‌توانند رقابت را زیبا کنند و این چیزی است که ما می‌خواهیم؛ به این ارزش‌ها نیاز داریم تا قسمت همه ما در کل کشور شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه به دنبال رقابت منصفانه و عادلانه هستیم، متذکر شد: وقتی که 9 سالم بود مادرم فوت شد و هیچ وقت حتی یک بازی من را ندید؛ من تمام فوتبالیست‌های ایرانی را دیده‌ام و مادران خیلی مهم هستند؛من یک انسان بالغ هستم اما همچنان برای مادرم احساس دلتنگی دارم و فکر می‌کنم مادر همه فوتبالیست‌ها لیاقت آن را دارند که به استادیوم بیایند و بازی فرزندانشان را ببینند.

وی افزود: برای همه در این سفری که داریم، آرزوی موفقیت می‌کنم تا بتوانیم عدالت را برقرار کنیم. می‌دانم که سفر ساده‌ای نیست اما فکر می‌کنم که می‌توانیم انجامش داده و به همه مردمی ارائه بدهیم که شاید در ظاهر مقابل ما ایستاده‌اند اما ما مقابل آنها نیستیم.

مورایس گفت: ما در زمین عادلانه می‌جنگیم چون ورزش بر این مبنا است؛ به تیم‌های رقیب احترام می‌گذاریم اما در زمین برای برنده شدن بازی می‌کنیم؛ زمین بسیار بزرگ است و تنها مختص به زمین فوتبال نمی‌شود بلکه شامل کل دنیاست و لیاقت سیستم عادلانه را دارد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا