ورزشی

عصبانیت مالک تاتنهام از رفتار هری کین

عصبانیت مالک تاتنهام از رفتار هری کین

به گزارش کا 118، جو لوئیس، مالک تاتنهام به دنیل لوی، رئیس باشگاه، گفته که اگر هری کین از امضای قرارداد جدید خودداری کند، باید در تابستان امسال فروخته شود.

لوئیس مصمم است اگر کین با تمدید مخالفت کند، نمی‌تواند برای فصل آینده هم تیم را همراهی کرده و سپس به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند. پیشنهاد جدید تاتنهام برای تمدید قرارداد کین شامل دستمزد هفتگی 460 هزار یورو است.

لوی ارزش کین را 115 میلیون یورو می‌داند اما در صورتی که کاپیتان انگلیس از امضای قرارداد جدید خودداری کند، تحت فشار قرار خواهد گرفت تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، کین را بفروشد.

بایرن مونیخ قبلا دو پیشنهاد برای کین ارسال کرده بود و اکنون در حال آماده سازی سومین پیشنهاد است. قهرمان بوندسلیگا اطمینان دارد که خرید این بازیکن امکان پذیر است. گفته می‌شود کیت، همسر کین، خرید خانه در شهر مونیخ را در برنامه دارد.

قیمت درخواستی تاتنهام برای منچستریونایتد که در اوایل تابستان به علاقه خرید کین پایان داد، بسیار زیاد بود. یونایتد علاقه خاصی به راسموس هویلند دارد و آماده ارائه یک پیشنهاد رسمی برای مهاجم آتالانتا است.

این امکان وجود داشت که اگر اسپرز برای فروش تحت فشار قرار بگیرد، آن‌ها بتوانند دوباره پیشنهادی ارسال کنند اما یونایتد حاضر نیست برای بازیکنی که روز جمعه 30 ساله می‌شود، هزینه هنگفتی بپردازد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا