ورزشی

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ برای جذب کپا آریزابالاگا

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ برای جذب کپا آریزابالاگا

به گزارش کا 118 و به نقل از اشپورت آینس، مانوئل نویر هنوز در بهترین حالت به چندین هفته و در بدترین حالت به چندین ماه زمان به منظور رسیدن به آمادگی کامل نیاز دارد. با توجه به این موضوع و همچنین جدایی یان زومر، توماس توخل نمی‌خواهد فقط به اسون اولرایش تکیه کند. به همین دلیل سران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا در اسرع وقت یک دروازه بان با تجربه و مناسب را به خدمت بگیرند.

کپا آریزابالاگا گزینه جدید بایرن مونیخ

پس از منتفی شدن حضور داوید رایا در بایرن مونیخ، این باشگاه اکنون به جذب یک اسپانیایی دیگر از لیگ برتر به نام کپا آریزابالاگا می اندیشد. توخل این دروازه بان 28 ساله را از زمان حضورش در چلسی می شناسد و حتی با وجود اینکه در آن زمان ادوارد مندی را به او ترجیح می داد، جذب بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو را به سران باشگاه آلمانی توصیه کرده است. باوارایی‌ها مذاکرات اولیه با نمایندگان کپا و سران چلسی را انجام داده اند و مایلند او را به صورت قرضی و با بند خرید جذب کنند. کپا مخالف پیوستن به مونیخ به ویژه پس از انتقال سانچز به باشگاه لندنی نیست و برخلاف داوید رایا مشکلی با انتقال قرضی نیز ندارد.

یاسین بونو دیگر گزینه بایرن محسوب می شود اما سویا فقط او را با 20 میلیون یورو می فروشد و انتقال قرضی با بند خرید را نمی پذیرد. یک گزینه دیگر که نامش فاش نشده نیز در لیست خرید رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا دیده می شود و باید دید در نهایت آنها کدام دروازه بان را جذب می کنند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا