اقتصاد

انتخابات هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد

انتخابات هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران در 20 تیرماه 1402 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

بر اساس آرای ماخوذه، 7 نفر از کاندیداها به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند که اسامی آنها به ترتیب الفبایی به شرح ذیل می‌باشد:

– آقای شهاب‌الدین بختیار به نمایندگی از شرکت غدیر انرژی لامرد

– آقای بهنام ترکاشوند به نمایندگی از شرکت آفتاب ماد راه ابریشم

– آقای احمد درازگیسو به نمایندگی از شرکت آرین مه‌باد

– آقای مجتبی صمیمی از شرکت سرمایه گذاری نیرو

– آقای امیر طالبی طرقبه از شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود

– آقای یاور عنانی از شرکت تولید انرژی های تجدیدپذیر مپنا

– آقای داود مددی از شرکت مهندسی تدبیر، توسعه، سلامت

هم چنین آقای احمد حقانی به نمایندگی از شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل، آقای حسین رضایی به نمایندگی از شرکت صبا تابان شرق و آقای کمیل محمدی به نمایندگی از شرکت مانا انرژی پاک به عنوان اعضای علی البدل و آقای پیمان تسنیمی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

در اولین جلسه ی هیات رئیسه ی دور سوم انجمن نیز بنا بر آرای ماخوذه هیات رئیسه، آقای داود مددی به عنوان رئیس هیات مدیره، آقای یاور عنانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، آقای بهنام ترکاشوند به عنوان خزانه‌دار انجمن، آقای محمد امین زنگنه به عنوان دبیر انجمن و آقای حسین رضایی به عنوان قائم مقام دبیر انتخاب شدند.

انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در بهمن ماه سال 96 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تأسیس شد و در حال حاضر بیش از 800 مگاوات از 1000 مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در کشور عضو این انجمن می‌باشند.

یادآور می شود: 2000 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر نیز توسط اعضای انجمن در حال پیشبرد و احداث است. انجمن در سال های فعالیت خود توانسته گام های موثری را در راستای توسعه این صنعت بردارد که از آن جمله می‌توان به دریافت سوخت صرفه‌جویی شده نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای اولین بار در کشور، اصلاح قوانین و مقررات و افزایش بودجه صنعت تجدیدپذیر اشاره کرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا