ورزشی

سید محمد ستاری: تعطیلات لیگ کمک کرد تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم/ در هر پستی که سرمربی بخواهد به تیمم کمک میکنم

سید محمد ستاری: تعطیلات لیگ کمک کرد تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم/ در هر پستی که سرمربی بخواهد به تیمم کمک میکنم

بازیکن مس کرمان از روند خوب آماده سازی تیمشان در تعطیلات و آمادگی برای شروع مجدد لیگ مقابل فولاد گفت.

سید محمد ستاری بازیکن تیم مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار کا 118 اظهار کرد: خدا را شاکریم که در مجموعه بزرگ صنعت مس فعالیت می کنیم. تیم خوبی داریم متشکل از کادر فنی خوب و بازیکنان با انگیزه. تعطیلات اخیر کمک زیادی به تیم ما کرد. اردوی یک روزه ای در تهران داشتیم و بازی دوستانه با تیم نفت مسجد سلیمان کمک کرد تا بتوانیم شکل بازی برابر فولاد خوزستان را تمرین کنیم. 
مدافع تیم مس در ادامه گفت: پست اصلی من مدافع چپ است. خیلی سال پیش در تیم راه آهن یک فصل به عنوان هافبک دفاعی بازی می کردم اما بعد از آن سال عموما در پست مدافع چپ یا در سیستم سه دفاعه به عنوان مدافع آخر متمایل به چپ بازی می کردم ولی یک بازیکن حرفه ای باید توانایی بازی در چند پست را داشته باشد. نه تنها در پست هافبک دفاعی بلکه هر جای دیگر از زمین که سرمربی صلاح بداند می توانم به تیمم کمک کنم.

وی افزود: کار کردن با مربیانی که به تازگی از دنیای بازیگری خداحافظی کردند بسیار شیرین است. آقای حسین خانی بازیکن بزرگی بوده و در کار مربیگری هم آینده درخشانی دارد. بازیکنان همگی از شرایط تیم رضایت دارند و تلاش میکنیم تا علاوه بر ارائه بازی های خوب بتوانیم با شروع مجدد لیگ روند امتیاز گیری بهتری نیز داشته باشیم.

ستاری خاطر نشان کرد: بازی سختی در انتظار ماست. فولاد از نظر ساختار و شکل باشگاهی در چند سال اخیر واقعا عملکرد خوبی داشته؛ مدیریت و کادر فنی مجرب و حفظ شاکله اصلی تیم باعث شده تا فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ باشد. کار سختی مقابل تنها نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا داریم اما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به اهواز سفر خواهیم کرد. در فاز هجومی بسیار خوب هستیم و بازی سازی را از دروازبان و مدافعین انجام می دهیم درست مطابق فوتبال روز اروپا. تلاش می کنیم تا با شروع دوباره لیگ و بازی برابر فولاد امتیاز های بیشتری جمع کنیم. 

بازیکن با تجربه کرمانی ها در ادامه گفت: سال نهمی است که در لیگ برتر بازی می کنم. بودن بازیکن خارجی با کیفیت می تواند بار فنی و تجربی تیم را بسیار بالا ببرد. سرمربی ما از اول فصل تاکید زیادی بر جذب 2 یا 3 بازیکن خارجی داشت اما این اتفاق برای تیم های دولتی پروسه های اداری پیچیده ای دارد که همین موضوع باعث شده تا اینجا تیم در جذب بازیکن خارجی ناموفق باشد. البته بازیکنان حاضر در تیم ما انقدر خوب هستند که بدون آمدن بازیکن خارجی هم می توانیم از نام بزرگ مس به خوبی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا