ورزشی

آنخل دی ماریا به بنفیکا پیوست

آنخل دی ماریا به بنفیکا پیوست

به گزارش کا 118، انتظار هواداران بنفیکا به سر رسید و آنخل دی‌‌ماریا، قهرمان جهان که چند ماه پیش با تیم ملی کشورش آرژانتین فاتح جام جهانی شده بود، به این تیم پرتغالی پیوست.

این اولین حضور دی‌ماریا در بنفیکا نیست. او در واقع بعد از 13 سال دوباره به این باشگاه برمی‌گردد. آنخل در سال 2010 بنفیکا را ترک کرد تا راهی رئال مادرید شود. او از فصل آینده بار دیگر پیراهن سرخ‌رنگ بنفیکا را به تن می‌کند تا به تلاشهای این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ پرتغال کمک کند.

2

بنفیکا اولین باشگاه این ستاره آرژانتینی در خاک اروپا بود. او بعد از بازی در کشورش راهی بنفیکا شد و سپس با ترک این تیم با قراردادی 33 میلیون یورویی به رئال پیوست. دی‌ماریا سپس راهی منچستریونایتد، پی‌اس‌جی و یوونتوس شد و حالا بار دیگر به بنفیکا برگشته است.

دی‌ماریای 35ساله که قراردادش با یوونتوس به پایان رسیده به عنوان بازیکن آزاد به بنفیکا پیوست. او با این باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد.

دی‌ماریا در یوونتوس دوران پر فراز و نشیبی داشت و رویهم‌رفته از شرایط خود در ایتالیا راضی نبود. ستاره آرژانتینی برای بیانکونری 8 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد ولی نتوانست مورد توجه هواداران قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا