ورزشی

از اسدی تایم بترسید

از اسدی تایم بترسید

هافبک دفاعی تراکتور این روزها حسابی در اوج است و امتیازات مهمی برای تیمش گرفته است و نکته مشترک آن گلزنی در ثانیه‌های پایانی بازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی کا 118، تیم فوتبال تراکتور روز گذشته موفق شد دومین پیروزی خودش را در ششمین دیدار فصل به ثبت برساند و این دو برتری در دو دیدار اخیر این تیم به شکل پیاپی رقم خورده و بعد از 4 بازی ناکامی حالا اوضاع در تبریز و در اردوی ارتش سرخ این شهر به سمت آرامش پیش می‌رود.

نکته مهم و جالب توجه برتری روز گذشته سرخپوشان تبریزی در دیدار با صنعت نفت، به گل رسیدن در ثانیه‌های پایانی بازی بود و در شرایطی که داور آماده بود سوت پایان بازی با تساوی بدون گل دو تیم را به صدا در بیاورد، رضا اسدی، هافبک دفاعی پیش تاخته این تیم دروازه آبادانی‌ها را باز کرد تا سه امتیاز مهم به حساب تیمش واریز شود.

مشابه این اتفاق را هفته قبل مقابل آلومینیوم شاهد بودیم و در شرایطی البته آنجا تراکتور از حریف خود پیش بود، اسدی گل دوم تیمش را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا خطری سرخپوشان را تهدید نکند و خیال بردیف از کسب پیروزی راحت شود و او حالا نقش اصلی شش امتیاز اخیر تیمش است که در خروج سرخپوشان از بحران نقش بسزایی داشته است.

اسدی که با 3 گل بهترین گلزن تراکتور تا اینجای فصل است و دومین گلزن برتر لیگ بعد از لوکادیا محسوب می‌شود، یک بار دیگر هم در هفته‌های قبل و مقابل ذوب آهن دست به چنین کاری زده بود و در ثانیه‌های پایانی شکست تیمش مقابل حریف اصفهانی را با تساوی تغییر داد.

گل اسدی به ذوب آهن در دقیقه 97 بود و در دقیقه 95 دروازه آلومینیوم را باز کرد و شب گذشته هم در دقیقه 94 به صنعت نفت موفق شد گل بزند تا اصطلاح “رضا تایم” در میان پرشورها شکل بگیرد و به نظر می‌رسد از این به بعد در این دقایق از این شیوه گلزنی تراکتور باید ترسید.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا