ورزشی

مهرانپور: مشکلات استقلال زیاد است ولی بازهم می‌تواند امسال موفق شود/ فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

مهرانپور: مشکلات استقلال زیاد است ولی بازهم می‌تواند امسال موفق شود/  فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

 

محمدرضا مهرانپور در گفتگو با کا 118 در خصوص شرایط این روزهای استقلال در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: مشکلات استقلال دیگر بر کسی پوشانده نیست و همه در موردش می‌دانند و در این مدت بارها و بارها در خصوص آن صحبت شده است. مشکلات مالی وجود دارد، نقل و انتقالات خوبی انجام نشده، بازیکنان مد نظر جواد نکونام جذب نشدند، تیم در خیلی از پست‌ها مشکل کمبود بازیکن دارد و… ولی شما فراموش نکنید داریم در مورد استقلال و نام بزرگش صحبت می‌کنیم. پوشیدن پیراهن استقلال به بازیکنان انگیزه می‌دهد و حمایت هوادارانی که پشت تیم هستند هم نیروی مضاعفی است که به تیم کمک می‌کند تا در بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنند.

وی در مورد تقابل با صنعت نفت گفت: به نظرم برای شروع فصل قرعه مناسبی است. صنعت نفت تیم قابل احترامی است ولی اگر استقلال مثل  فصل قبل کارش را در تقابل با یک تیم مدعی قهرمانی شروع می‌کرد امتیاز مهمی را در ابتدای کار از دست می‌داد که تبعات منفی آن تا پایان فصل گریبانگیرش بود. استقلال با بردن صنعت نفت می‌تواند یک شروع خوب و محکم در فصل داشته باشد و از لحاظ شرایط روحی هم برای بازی های بعدی وضعیت مناسبی پیدا کند و نتیجه گرفتن در ادامه راه برایش راحت‌تر شود. استقلال کادرفنی خوبی دارد و بازیکنان با کیفیتی هم دارد که با حمایت هواداران می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. من ایمان دارم که نکونام در استقلال موفق می‌شود.

پیشکسوت استقلال در مورد مشکلات مالی باشگاه هم توضیح داد: این ها مسائل جدیدی نیست و همیشه استقلال این مشکلات را داشته ولی با تکرار کردن دائم این مسائل فقط روحیه تیم و بازیکنان تضعیف می‌شود و به جای این مشکلات باید به تیم روحیه بدهیم تا با انگیزه بالا وارد زمین شوند و نتایج خوبی رقم بزنند. من هنوز هم می‌گویم استقلال امسال می‌تواند یک مدعی جدی باشد و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و اگرچه کار سختی دارد ولی به تیم در فصل جاری خوشبین هستم.

مهرانپور در مورد برگزاری هفته اول مسابقات در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر هم توضیح داد: جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است و از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم شرایطی  فراهم کند استقلال در هفته دوم مقابل ملوان با حضور تماشاگرانش بازی کند. وقتی پول نیست و شرایط مناسب نیست کمترین حق یک تیم حضور تماشاگرانش است که بتوانند به تیم و بازیکنان انگیزه بدهند و اتفاق قشنگی نیست که بازی‌های ما خصوصاً تیم‌های پرطرفدار بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا