ورزشی

اسکاماکا به آتالانتا پیوست

اسکاماکا به آتالانتا پیوست

به گزارش کا 118 و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا؛ جانلوکا اسکاماکا مهاجم تیم فوتبال وستهام تصمیم خود را برای آینده‌اش گرفته و به صورت قطعی به تیم فوتبال آتالانتا خواهد پیوست.

اسکاماکا که تابستان سال گذشته از ساسولو به وستهام رفت، تابستان امسال از چهار تیم ایتالیایی پیشنهاد داشت. ابتدا رمی‌ها و میلان با او وارد مذاکره شدند که البته پیشنهاد آنها جذب قرضی بازیکن بود. با ورود اینتر به رقابت برای جذب اسکاماکا با ارائه پیشنهاد خرید قطعی، رم و میلان کنار رفتند. در حالی که تصور می‌شد همه چیز برای رفتن مهاجم ایتالیایی به اینتر فراهم شده، ناگهان آتالانتا پیشنهادی بالاتر ارائه کرد که اینتر را هم در جذب بازیکن مد نظرش ناکام گذاشت.

پیشنهاد اینتری‌ها 24 میلیون یورو به علاوه 4 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش بود و آنها اعلام کردند که بیشتر از این پیشنهادشان را بالا نخواهند برد. بعد از این بود که آتالانتا با پیشنهادی 25 میلیون یورویی به علاوه 5 میلیون یورو پاداش وارد رقابت شد که این همان رقم مورد درخواست وستهام بود.

در همین حال جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات مدعی شده است که آتالانتا آماده است که به اسکاماکا حقوقی بالاتر از حقوق پیشنهادی اینتر بپردازد که این رقم 3.2 میلیون یورو در سال است.

انتظار می‌رود که اسکاماکا روز یکشنبه به شهر میلان سفر کند تا تست‌های پزشکی‌اش را انجام دهد. او و شارل دکتلاره بازیکن میلان که قرضی و با بند خرید اختیاری 23 میلیون یورویی جذب شده، مهمترین خرید‌های تابستانی آتالانتا در تابستان امسال هستند.

اینتر با از دست دادن فرصت جذب اسکاماکا دوباره تمرکز خود را روی جذب فولارین بالوگون مهاجم نوک تیم فوتبال آرسنال قرار داده و طبق ادعای شبکه اسپورت ایتالیا این باشگاه قصد دارد بابت خرید بالوگون 35 میلیون یورو پیشنهاد بدهد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا