ورزشی

اصفهان میزبان مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور

اصفهان میزبان مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور ازسوی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و فدراسیون والیبال به عنوان مجری در این رقابت‌ها ایفای نقش می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان نجف‌آباد میزبان این مسابقات در دو گروه دختران و پسران است که رقابت‌های پسران از دوم تا ششم شهریور و مسابقات گروه دختران از هفتم تا یازدهم شهریور پیگیری خواهد شد.

مسابقات مطابق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود و هر استان یک سهمیه دارد.

هر تیم حداکثر شامل 15 نفر شامل 12 بازیکن (متولد 11 دیماه 1386 به بالا) و سه نفر کادر فنی است. مربی تیم  باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه یک و کمک مربی دارای کارت مربیگری درجه دو باشند.

مسابقات به‌صورت متمرکز انجام خواهد شد که دیدارها در دو مرحله مقدماتی (دوره‌ای) و حذفی به صورت دو ست از سه ست پیگیری خواهد شد.

ثبت نام تیم‌ها در دو سامانه مبین وزارت ورزش و ملی فدراسیون والیبال الزامی است و ID کارت بازیکنان و کادر فنی ازسوی سامانه مبین وزارت ورزش صادر می‌شود.

اصل شناسنامه بازیکنان، اصل شناسنامه و کارت ملی مربی و کمک مربی، تصویر کارت مربیگری مربی و کمک مربی، رضایت‌نامه محضری پدر بازیکنان ( بدلیل زیر 18 سال بودن بازیکنان )، گواهی اشتغال  به تحصیل عکسدار از سیستم سیدا که به تأیید و مهر و امضاء آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد، یک قطعه عکس پرسنلی 4×3 تمامی اعضای تیم و کارت بیمه ورزشی از جمله مدارک ثبت نام تیم‌های برای حضور در این مسابقات است.

زمان بارگذاری مدارک در سامانه ملی فدراسیون و سامانه مبین وزارت ورزش از 15 تا 25 مرداد برای دو گروه پسران و دختران است.

گفتنی است که مسابقات والیبال المپیاد استعدادهای برتر پسران و دختران کشور سال 1401 از 28 مرداد تا 7 شهریور به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا