ورزشی

اعتراف عجیب هافبک حریف ایران

اعتراف عجیب هافبک حریف ایران

استرلینگ اعتراف می‌کند که از انجام وظیفه در اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس “ترس” داشته است.

به گزارش کا 118، رحیم استرلینگ به یاد می آورد که چگونه هو شدن توسط هواداران انگلیسی در جریان مسابقات یورو 2016 او را از انجام وظیفه ملی با “ترس” رو به رو کرده است.

هواداران انگلیس بعد از شکست 1-0 سه شیرها مقابل ایتالیا در عصر جمعه در سن سیرو، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم را مورد تمسخر قرار دادند.

استرلینگ حادثه مشابهی را که در جریان یورو 2016 به همان اندازه ناامیدکننده تجربه کرد، به یاد می‌آورد که لذت بازی برای کشورش را از بین برد.

استرلینگ در مورد تجربیات خود در مورد تمسخر گفت: “به یاد می‌آورم که با تیم ملی آمدم، دوره‌ای بود که وقتی برای اولین بار وارد تیم شدم، واقعا لذت‌بخش بود و دوره‌ای بود که واقعاً از حضور در اینجا می‌ترسیدم. فکر می‌کنم خارج از خانه اسپانیا بودم (در سال 2018)، لحظه ای بود که گل زدم.

ذهنیت من خوب بود، مهم نیست خوب یا بد، فقط باید روی خودم تمرکز کنم و به حرف‌های دنیای بیرون گوش ندهم. این قطعاً چیزی بود که من را در موقعیت خوبی قرار داد. نه فقط اینجا با تیم ملی.  اما دور از اینجا در فوتبال نیز مهم نیست که خوب یا بد کارتان را انجام دهید، مهم این است که تمرکز داشته باشید و به سر و صداها گوش نکنید.”

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا