ورزشی

الخلیفی علیه امباپه؛ او را به تمرینات راه ندهید

الخلیفی علیه امباپه؛ او را به تمرینات راه ندهید

به گزارش کا 118، خشم پاری سن ژرمن از کیلیان امباپه ادامه دارد و مدیران این باشگاه قصد ندارد از تهدید کیلیان امباپه دست بردارند.

پیش از این گزارشهایی منتشر شده بود که نشان می‌داد مدیران باشگاه فرانسوی به کیلیان امباپه اخطار داده‌اند که در صورت موافقت نکردن با گزینه‌های آنها یعنی یا جدایی در تابستان امسال و یا تمدید قرارداد، او را سال آینده در همه بازیها نیمکت‌نشین خواهند کرد.

پی‌اس‌جی برای اینکه نشان دهد در تهدیدش جدی است نام امباپه را از فهرست تیم برای حضور در تور آسیایی خط زد ولی این هم نتوانست امباپه به پذیرفتن شرط‌های باشگاه راضی کند.

امروز RMC Sport در گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه به دستور شخص ناصر الخلیفی روز دوشنبه این هفته که بازیکنان پی‌اس‌جی اولین تمرین خود بعد از تور ژاپن را در شهر پاریس برگزار می‌کنند در تمرین تیمی شرکت نخواهد داشت و به صورت انفرادی به تمرین خواهد پرداخت.

این گزارش حاکی است که علاوه بر عدم حضور در تمرین روز دوشنبه امباپه به احتمال زیاد در بازی اول پی‌اس‌جی در فصل جدید لیگ یک که شنبه هفته آینده مقابل لوریان برگزار می‌شود هم غایب خواهد بود. پاری سن ژرمن قصد دارد برای به کرسی نشاندن نظر خود از هر حربه‌ای که در دست دارد علیه امباپه استفاده کند.

این تنش در حالی ادامه دارد که لوئیس انریکه از شرایطی که ماجرای امباپه و باشگاه برای تیمش ایجاد کرده ناراضی است. او مشتاق است که امباپه را از شروع فصل در اختیار داشته باشد ولی از سوی دیگر می‌داند که چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل تصمیمات مدیران ارشد باشگاه نخواهد داشت.

هفته آینده بدون شک یکی از مهمترین هفته‌ها در تعیین سرنوشت کیلیان امباپه است. در صورتی که تا روز 1 سپتامبر که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته می‌شود کیلیان امباپه قراردادش را تمدید نکرده یا راهی باشگاهی دیگر نشود دست پی‌اس‌جی برای فشار آوردن برای او بسته‌تر خواهد شد چرا که امباپه و وکلایش می‌توانند بر اساس قوانین موجود در فوتبال اروپا با همکاری اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای علیه رفتار باشگاه پاریسی شکایت کنند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا